On moni tullut, on moni mennyt - mutta mihin?

Ajatelkaapas, siitä kun tämä Napsu on perustettu, on tänne kirjaantunut yli 24 tuhatta kyselijää.

Avainsanat: moni tullut mennyt mihin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.10.2013 - 11:43

Olettaisin että tuo Idan mainitsema kirjautumismäärä johtuu noista matkojen katsojista ja varaajista. Ei täällä keskustelupalstalla ole kovin paljoa ollut koskaan väkeä. Joitakin satunnaisia käynyt ja mennyt. Vain pieni osa jäänyt keskustelupalstalle. Saisihan tämä vilkkaampi olla, syntyisi enemmän keskusteluja.

Kysyjän kommentti

Kiitos, näin se on. Matkailusivustoksihan tämä on aluksi ajeltukin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2013 - 22:15

Todellako? No jo on vilske käynyt...Silloin ....Kun tulisi niistä menneistä parikymmentä edes takaisin, niin täälläkin alkaisi taas jutut luistamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2013 - 08:22

No täällä jokainen Napsuaa omaan tahtiinsa,mulla nyt ollut kiire kun uusi lapsenlapsi syntyi tähän maailmaan lauantai iltana ja oli tuo heidän ensimmäinen luonani siihen asti kun pääsivät eilen illalla kotiin jo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2013 - 11:14

Kiireiden takia on napsussa oleminen jäänyt vähiin...jos tässä nyt alkaisi enemmän olla aikaa,että voisi napsussa enemmän olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2013 - 12:45

Aikoinaan liittymiseni aikaan täällä oli todella vilkasta, kyllä itsekullakin arjen kiireet haukkaavat oman aikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2013 - 10:28

Suurin osa tänne rekisteröidyistä nimimerkeistä on ns. passiivisia käyttäjiä. On ehkä kysytty jotakin ja unohdettu koko homma sen sileän tein.

Tai sitten on haluttu kerätä pisteitä ja hommattu kaveri jostain, joka ei ole sen kummemmin kiinnostunut koko foorumista. Ennen vanhaanhan se systeemi oli käytössä - nyt en tiedä.