Mietteitä Heidi Hautalan erosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 17.10.2013 - 13:42

parempi myöhään kuin ei milloinkaan, tämä uusi vihreä voi olla vihreiden kannalta pelastus, niinistökään ei tiennyt että ruotsalaisella autolla ei saa suomessa ajaa, pieni rike kun vain veroja kiertää, joutaisi kotiin korkoa kasvamaan sekin ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaukseta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2013 - 16:29

Hatun nosto paikka ja kun en ylety nosatmaan korkealle, otan seipään vielä avukseni, jotta saan sen korkeammalle, Hyvä, että ei siinä alettu selittelemään sitä ja tätä sellaista on nähty jo liian paljon.

Lähteet:
oma ajatukseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2013 - 17:42

Taisi olla Hautalalla jo vaihtoehdot vähissä, poliittiset puurot ja vellit oli menneet senverran sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.10.2013 - 21:32

Hyvä kun älysi lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2013 - 21:45

Ois pitänny erota jo ajat sitte ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.10.2013 - 23:24

Aikansa kutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 09:33

Hyvä kun lähti - huonompi asia, että kerkesi tehdä tuhonsa! Minä en vihreitä ottaisi hallitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2013 - 12:13

Hyvä, että älysi erota. Siitä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki hänelle.Tässä maassa olikin jo liiaksi niitä poliitikkoja jotka tekojen sijaan vain lässyttävät ja lässyttävät ja jotka eivät ikinä tajua milloin heidän on aika väistyä syrjään, etenkin töppäilyjensä jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2013 - 08:25

Älysi tai antoiko Katainen vaihtoehdon jollet eroa niin erotetaan..
Olis jo aikaisemmasta pitänyt hänen tajuta poistua..