Grillikausi meni... vai jatkuuko se kenties talven tultua?

Mielestäni talvellakin voi grillata. Se on muuten aika eksoottista, suosittelen.

Avainsanat: grillikausi jatkuu talvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.10.2013 - 08:29

Saattaa jatkuakin. Kavereista kun ei koskaan tiedä, milloin sellaisen järjestävät pimenevässä illassa , pakkasen paukkuessa.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Siinä on oma hohtonsa kun iltapimeällä istuu nuotiolla makkaranpaistossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 08.10.2013 - 23:00

aika vähän sitä enää nyt syksyllä on tullut grillattua, talvella sitten kodassa silloin tällöin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 06:39

Kesälläkään ei juuri tule grillattua, talvesta nyt puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 10:19

Eipä ole ollut kun kaksi griilijuhlaa, ja varmaan en ole enempää makkaraakaan syönyt kuin pari grillattuna koko kesänä. Ei jatku talvella, paitsi joskus mikrossa laitan juusto kabanossin, mutta eihän se vastaa grilliruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 10:21

Jatkuu ympäri vuoden.Pihakeittiö toimii hyvin talvellakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 11:11

Minulla grillaus korkeintaan 4 kertaa vuodessa; kahdet taloyhtiön pihatalkoot, kummisedän mökillä käyminen ja jos systerin luona se neljäs. Ja grillistä mieluimmin (hirven)lihapihvi, kuin makkara. Mutta hirvenlihaa ei saa kuin kummisedän luona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 11:37

Tottakai voi grillata, jokainen taplaa tyylillään mull nuo grillijutut oli tänä kesänä pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 20:44

Kyllä oma grillikausi on ohi..mutta entisen työkaverin mökillä on jokavuotinen grillijuhla(pikkujoulu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2013 - 18:49

Grillikautemme ei valitettavasti jatku talvella, sillä rivitalopihallamme ei ole tilaa omalle seinillä ja katolla varustetulle pihakeittiölle, eikä taloyhtiössämme ole myöskään sellaista kaikille asukkaille tarkoitettuilla pihapänteilläkään. Näistä syistä olemme jo laittaneet kaasugrillimme talvisäilöön. Poikamme yläasteella väsäämälle hiilikigrillille teemme saman työn vasta kun olemme saaneet kaupasta ostettua isoja silakoita ja halstrattua niitä tässä grillissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 09:41

En grillaa ollenkaan - en kesällä enkä talvella.