No nyt sain terveen paperit!

Eilen tuli lääkäriltä soitto kun olin noissa diapetes testeissä aikaisemmin.. 24 kiloa laihempana siitä kun tuo Diapetes kauhu mulle iski..
aikaisemmin kesällä kuuluin riskiryhmään..
Ja nyt arvoni ovat kohdallaan ei pelkoakaan tästä..
Lääkäri kehui todella, mutta päätettiin tämän asian tiimoilta tavata ensivuoden huhtikuussa jos satun retkahtamaan...
En ole heinäkuusta asti edes laihdutus lääkkeitä popsinut ja joskus jopa uskallan nauttia kakkupalan.. makeisiin en ole koskenut.. vaan nuo on vaihtuneet hedelmiin mutta banaani poissa laskuista..
mutta kahvin kanssa on tullut pari Tuc keksiä otettua... siinä paheeni...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.10.2013 - 08:51

Onnittelut! Hienoa että pääsit säikähdyksellä. Kuten me ja sinä itse huomasit, miten oikeilla elämäntavoilla on suuri merkitys ihmisen terveyteen. Tirautetaanpa kunniaksesi oikein kunnon kahveet kera nisupalan. Sen jälkeen palaamme jälleen ruotuun :).

Kysyjän kommentti

Kiitokset kaikille vastaajille ja kaffeet juodaan Tuc keksin kera.. mut ette usko mull on todella upee olo, ja koko ajan kun olen painoa tiputtanut olen päässyt närästyksestäkin täysin eroon kohta unohdan millaista oli kun närästi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2013 - 08:39

Superhienoa Toffe! Onnittelut, hienon työn olet tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2013 - 09:53

Loistavaa. Kannatti laihdutus. Onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 12:49

Onneksi olkoon! Eläkä kanna huonoa omatuntoa kakkupalan tai muutaman keksin takia, herkuttele pienesti. Täytyyhän sitä tässä elämässä pieniä ilojakin olla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 13:17

Vilpittömästi Onnea!!! Upea suoritus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 19:38

voi toffee, onnitteluruusut lähettäisin , jos voisin, mutta lämpimät onnittelut kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.10.2013 - 19:41

hyvä homma, olisi se diapetes isompi riesa kun kieltäytyminen ylimääräisistä herkuista, motivaatiosta on hyötyä missä tahansa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 22:04

Mikäs sen ihanampaa..kun kuulla tuollainen uutinen lääkäriltä...onne sitkeydestäsi..että sait tuollaisen kilomäärän itsestäsi pois...kyllä itsen aina joskus palkita pienellä herkulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 09:46

Tämä ei toffe sinua koske, mutta tiedän joillakin verensokeriarvojen palautuneen ennalleen pelkästään sillä, että on lopettanut tupakanpolton!
Laihdutus ja ruokavalio ovat juuri ne tärkeät ensimmäiset toimet, kun alkaa olla merkkejä diabeteksesta.