Elämä on ihanaa, mutta onko se sitä todella?

Tänään koin onnen hetkiä.

Avainsanat: perhe onni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2013 - 21:13

Toiset ne osaa nauttia elämästään. Minä olen vieläkin sitä mieltä, että tämä on rangaistusluonteinen suoritus.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Välillä tuntuu minusta ihan samalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2013 - 10:49

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa, eli jos ei murehdi kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä vaan iloitsee vaikkapa siitä, että saa aamuiin juoda kupposen kuumaa kahvia, tai siitä että ulkona ei sada niin silloin elämä on ihan oikeasti ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2013 - 11:57

Elämä on juuri sellaista kuin sen ennen syntymäämme olemme hyväksyneet.
Parhaiten selviää kun hyväksyy mitä tuleman pitää. Iloitsee ja kiittää onnesta, mutta kiittää myös siitä pahasta päivästä - niitäkin pitää olla opetuksena.
Kuin Riepumatto laulussa sanotaan: jos nuo tummat raidat ottaisimme pois, ei nuo vaaleatkaan niin kirkkaita kai ois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 18:01

Yleisesti ottaen on kyllä nykyisin fiilis, että elämä on pas.... ja sitten kuolee. Ilon hetket ovat liian harvassa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 18:43

Kyllä minullakin on ilo ja onnen hetkiä, vaikka nyt nuo sairaudet painaa kovasti päälle.Näkö on ollut 50 % pois, nyt sitten on odotettavissa, että nökö menee 75% eli jää oikeaan silmään 25 % näköä.
Kaksi silmälääkäriä tutki viikolla, mutta kyllä minä Luojaani kiitin siitäkin, että vielä näen. Kyllähän siinä itkuakin tuli, mutta nyt olen sopeutunut tilanteeseen. On murheetkin otettava vastaan kuten ilotkin ja kiitettävä siitäkin, mitä on . On paljon huonommin monella kun ajattelee. Olin erikoisen iloinen kun ystäväni, joka on jo yli 72 sai hissitalosta kaupungin asunnon aivan läheltä asuntoani. Hän käy minua auttamassa, Asunto on ollut 4 kerros ja ei hissiä. Tästätkin olen kiittänyt ylintä päätösvallan haltijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2013 - 21:33

Eihän tämä elämä aina niin ihanaa ole,kun toinen puolisko jatkuvasti leikkaus-jonoissa..
Nytkin odottaa olkapää leikkausta,kun pitäisi poistaa kystäkasvain ja laittaa samalla kertaa uusi olkanivel..
Paljon iloa antaa elämään kyllä tämä meidän pieni päivänsäde..kohta 5kk..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 07:20

Ei elämä ole tasaista on nousua ja laskua, jollei tietäisi mitä on suru ja murhe silloin myös tietää onnen..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.10.2013 - 19:46

toisilla ihanaa ja toisilla kamalaa, muilla siltä väliltä, asennekin vaikuttaa jonkin verran ;)