Jos voimat loppuu jo kotitöissä, mikä neuvoksi?

Avainsanat: koti voimat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.10.2013 - 11:54

Silloin kannikat penkkiin, kintut rahille ja vietetään kunnolla siestaa. Kun siitä tokenee, niin sitten hyvin hyvin varovaisesti erittäin kevyttä askarta. Toistetaan alusta alkaen tarvittaessa.

Kysyjän kommentti

Kiitos, näin pyrin tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2013 - 00:22

Silloin kun voimat loppuu kotitöihin on parasta ottaa yhteyttä asuinkuntansa, tai -kaupunkinsa kotipalveluun. Siellä jos missä osataan neuvoa mitä tällöin tulee tehdä. Kotipalvelulla itselläänkin voi olla olla (kunnasta ja kaupungista riippuen) tarjolla apua siivouksiin, pihatöihin yms. kotihommiin. Jollei ole niin kyllä siellä siellä silloinkin osataan neuvoa ne paikat joista saa kotitöihin apua, tai ainakin kerrotaan ne paikat mistä kotityöapua antavia yrityksien yhteystietoja voi tiedostella. Joissan kunnissa/kaupungeissa myös SPR:n ystäväpalvelu tarjoaa kotityöapua jotenka sieltäkin kannattaa kysellä ongelmaan apuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 18:47

Kyllä avun saanti täällä kaupungilta on kiven alla. Yksityistä tarjotaan Mutta jos 30 euroa on takin laitto päälle ja hiusten kampaus, niin ei hääviä ole. Onneksi minulla on tuo ystävä monitoimikone, joka auttaa
hommissa, naistenkin vaikka on mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2013 - 21:36

Pitää yrittää levätä paljon..ja sitten kun jaksaa tekee pikkuhiljaa kodin askareita..
Jos jaksaa vähän ulkoilla se kyllä piristää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 07:00

Jos voimat loppuu niin lepään ja otan rennosti, jos joku päivä ei luista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 12:56

On niitä luppopäiviä minullakin, epäilemättä monella muullakin. Ota rennosti, elä murehi. Kyllä ne tiskit pysyy ja matot voi tampata myöhemminkin. Vaikka ensilumessa raikkaiksi. Älä tee pakolla, siitä ei tule kuin kiukku, itku ja entistä pahempi ja voimattomampi olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.10.2013 - 19:47

janjaa jo neuvoikin, miten kannattaa menetellä, muita vaihtoetoja tietysti muutto paikkaan jossa vähemmän töitä tai ainakin avustajia lähellä ;)