Oletko saanut ystävän ristiä?

www.youtube.com/watch?v=mcrhNZAJHos

Lisätty: 06.10.2013 - 11:49

Harmi ettei ole auennut. YT:sta löytyy: Ystävän risti -nimellä. Laulaa Ilkka Vainio jaTimo Kiiskinen.

Avainsanat: ystävän risti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2013 - 18:53

Kyllä minulla on risti joka päivä kaulassa, se on muistona päivästä joka on yksi elämäni onnellisin.
Sain sen hyvältä ystävältäni ( nainen) 15 vuotta sitten. Mielestäni voin sitä pitää olenhan kastettukin ja tunnustanut uskoni rippikoulussa jo ja yhä uskon.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Sinä sitten voit sanoa, että sinulla on ystävän risti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.10.2013 - 23:44

En ole saanut, tietääksseni. Linkkisi jäi kuuntelematta, kun ei auennut. Koneeni on tunnetusti kranttu kaikelle ylimääräiselle toiminnalle. Ehkä joskus aukenee minullekin mistä on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 00:05

Eipä auennut minullekkan likkisi ida. Kuvaa kyllä tuli tuutin täydeltä, mutta ääntä ei pihahduksen pihaustakaan jotenka en pysty sanomaan olenko saanut joskus ystävän ristiä kun en tiedä vieläkään mikä se on. Sorry...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 07:11

Linkki ei auennut minullekaan, joten .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 18:12

Linkki kyllä aukesi...Minulla ei ole ystävältä saatua ristiä.Ystäväni tietävät, etten sitä pitäisi kuitenkaan.En kuulu kirkkoon....On minulla kuitenkin risti.Se on kaunis Irlantilainen goottiristi, jota pidän silloin tällöin.En usko minkäänlaiseen Jumalaan.
Jos uskoisin, se olisi varmaankin Aurinko :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 21:20

Minullakin linkki aukesi, mutta kysymys jäi vähän epäselväksi. En kanna mitään ristiä tai koruja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2013 - 21:38

Ei ole kukaan antanut ystävän ristiä..muu koru vaan kaulassa roikkuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 07:17

Eipä ole ystävän ristiä..