Opetelkaa ihmiset käyttämään hakukoneita, niin ei tarvitse turhaan kysellä

Ei muuta kommentoitavaa!

Kokeilkaa vaikka
* www.google.fi/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2008 - 17:30

TÄMÄ NAPSU ON MONELLE HAUSKAA AJANVIETETTÄ, EI TÄTÄ SAA MUUTTAA, KYLLÄ NE JOTKA HALUAVAT HAKEVAT TIETONSA HAKUKONEELTA.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2008 - 16:52

hö, sittenhän tää napsu ois turhanpäiten keksitty! ; ) ei,ei, kyllä lisää kysymyksiä vaan tänne! hih

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2008 - 17:27

anteeksi nyt vaan, mutta ei hakukonekaan kaikkea tiedä! kokeiltu on ja siksi kysynkin ihanilta napsulaisilta!<3 aina joku tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 18:02

Minä myönnän kyselleeni, millä laitteella katellaan tietokoneella TV:tä, mutta mitä ihmettä olisin kirjoittanut googleen, kun en tiedä vieläkään, minkä nimisiä ne vehkeet ovat! Keskustelupalstoilta saa helpommin vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 21:18

täällä haku voi olla paljon aikaa säästävämpää, saa infoa joka netin perus etsinnällä melkein mahdoton löytää, voi olla virheellinen käsitys joten ei tiedä mitäs nyt eikein etsii ja etsii väärällä sanalla,täältä löytynyt tieto on tiiviimpää ja enemmän koottua, luotan enemmän henkilöihin täällä kuten esim vaikka wikipediaan........
noita syitähän löytyy miksi kysyllä täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 04:09

Täällä on monen alan asiantuntijoita. Minä en osaa laittaa sopivaa hakusanaa esim. teknillisiin asioihin, joista en ymmärrä mitään. Kansantajuinen selvitys menee jakeluun niissä asioissa minulle parhaiten. Ja aina voi kysyä tarkennusta.

Joskin minua huvittavat jotkut kysymykset. Napsussa yhdistyy hyöty ja huvi. Sitä en hakukoneelta saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2008 - 22:11

hakukoneiden kanssa taiteilu on amatöörille senverran kinkkistä puuhaa, että välillä tarttee uskonvahvistusta jo siihenkin että onko hakusanansa oikein asettanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 01:05

Ihanaa, onko hakukoeitakin olemassa.