Onko taikasieni sinulle tuttu?

Joku aika sitten ostin tämän taikasienen..tohella helpolla saa puhtaaksi..esim teekupista pinttymän..

Avainsanat: taikasieni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2013 - 11:25

Kaappien ovet, mustat kenkäviivat muovilattiassa, isännän hesarin painomustesormenjäljet vähän siellä täällä... Toimii, kunhan muistaa, että se ei ole karhunkieli. Hellästi, niin hyvä tulee! On vaan tosiaan vähän kertakäyttökamaa, mutta toisaalta hintakaan ei tehoon nähden päätä huimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2013 - 14:33

No onhan se, tyttäreni sitä kerran kehui, ostin sen. Se on hyvä, mutta sitä pitää kyllä käyttää varoen, ei se sovi jokapaikan puhdistamiseen. Sillä voi vahingoittaa sille sopimattomia pintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 14:54

Maurijuhani puhuu asiaa: taikasientä ei todellakaan voi käyttää kaikille pinnoille. On siitä omakohtaisia kokemuksia. Menin kerran hankaamaan sellaisella, silkkaa tyhnyyttäni, seinäänmme tulleita kuulakärkikynän jälkiä pois ja.. hups... poistin samalla seinän maalipintaakin aika ison läjän sillä seurauksella että, edessä oli koko seinän uudelleen maalaus. Olisi pitänyt olla viisas ja ottaa etukäteen selvää voiko taikasientä käyttää maalattuilta seinäpinnoille tulleiden likojen poistoon. Tämän huonon puolensa lisäksi joissain taikasienissä on vielä sekin vika, etteivät ne kestä kauaan käytössä vaan joutavat poisheitettäviksi jopa yhden käyttökerran jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2013 - 15:39

Ollut jo vuosia - on erittäin kätevä ja tehokas. Sillä puhdistaa melkein kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 15:55

Kyllä on tuttu, puhdasta tulee kädenkäänteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 18:46

Vuosia tuttu aine, silloin kun se tuli markkinoille piti minun sukulaisille lähettä sitä, eivät olleet kuulleet siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.10.2013 - 23:32

Hyvä sieni tiettyihin putsaamisiin, mutta hajoaa nopeasti. Mitään en ole onnistunut sillä vielä pilaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 07:09

No eipä ole tullut ostettua ihan normaalisti siivoan ilman mitään taikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 20:41

Tuttu on, ikävästi hajoaa käsiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 10:03

Joskus tuli käytettyä, mutta hylkäsin sen työläyden takia. Menee aikaa sitä kostutellessa, muutenhan se on kova kuin kivi.Ja lopulta - sillä vain hangataan.