Minulla on aina vaikeuksia keksiä viikonlopun ruoka, sillä laitan sunnuntaiksi samalla, onko sinulla tätä ongelmaa?

Avainsanat: kekseliäisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.10.2013 - 12:00

Ei ole mitään ongelmaa ruoan kanssa. Siitä teen mitä kaapissa sattuu olemaan tai pakastimessa. Kunhan sillä vatsa täyttyy, riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2013 - 11:37

Ei tarvi aina olla edes viikonloppu,kun ei meinaa keksiä mitä ruokaa tekisi..Minäkin kyllä teen usein lauantaina ruuan mitä syömme sunnuntainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 12:08

Satunnaisesti on, olen enemmän tällainen "syön milloin sattuu ja mitä sattuu", yleensä teen kerran viikossa isomman satsin ruokaa, jota sitten laitan annosrasioina pakkaseen ja sieltä sitten tarvittaessa aina jotain suuhinpantavaa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 15:06

Joskus minullekkin tulee tyhjän aukon hetki päähäni yrittäessäni miettiä mitä laittaisin ruuaksi. Tälläinen tyhjän aukon hetki tulee toisinaan arkenakin sillä en haluaisi aina syödä samoja moneen, moneen kertaan laitettuja ruokia vaan aterioida välillä jotian uuttakin, sellaista mitä meillä ei ole koskaan ennen maistettu. Tällöin yleensä kipitän tietokoneen tykö, avaan netin ja haen sieltä vinkkejä uudenlaisten ruokien tekoon. Tähän mennessä netti ei ole vielä pettänyt kertaakaan. Saas nähdä miten käypi ensi kerralla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2013 - 15:38

Meillä yleensä syödään pyttistä. Mökiltä tultua on valmiiksi keitettyjä perunoita ja niihin sitten lisään mitä sattuu olemaan, makkaraa, lihapullaa tms.
Nyt on mökkikausi ohi, joten uusi ruoka molemmille päiville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 07:28

Yritän nykyään pyrkiä siihen arkisin jotta syödään samaa noin pari päivää kaksin kun ollaan, mutta aina joskus yllätän jollain ruualla mitä ei kirjojen kansista löydy, kutsun sitä Katjan kuuluisan koekeittiön aikaan saannokseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 10:07

Minulla ei viikonloppu merkitse muutosta ruokavalioon. Ehkä leivon mieluimmin viikonloppuna kuin arkena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2013 - 01:40

Meillä on lasagna paljon kysyttyä viikonloppu ruokaa. Se jopa on kuulemma parempaa lämmitettynä! Sitten sekin ettei tarvitse Sunnuntaina kokata, saa viettää perhe päivän rauhassa.