Tänään porisee viikonlopun ruoka, mitä Sinun kattilan kannen alla on tai uunin kätköissä?

Itse laitan uunilohta ja vihanneksia, jälkkäri on hakusessa vielä, yleensä me syömme sen myöhemmin.

Avainsanat: kaupan kautta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2013 - 10:31

Tein juuri 1,2kg jauhelihasatsin maustumaan ja teen siitä pellillisen lihapullia. Siitä syö yksin useasti, kun laittaa ne pakkaseen, jotka jäävät viikonlopulta syömättä. Ja lisäksi leivon pari pellilistä sämpylöitä siinä samalla, kun uunin lämmittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2013 - 11:52

Minullla on ruoka uuunissa muhimassa..olkoon nyt vaikka nimeltään uunipyttivuoka,kun laitoin kaikkea mitä kotoonta löytyi..
Viipalion perunat ja kesäkurpitsaa..paistoin panuulla lihaisia siankylkisiivuja..ja paistoin paljon sipulia sekaan..savupippurilohta oli palanen kotona..ja tietysti tilliä reilusti..
Laitoin nämä uunivuokaan kerroksittain..ja tomaattia sekaan..ja sitten kermat vielä..
Tomaattia laitan vielä päälle loppuvaiheessa ja juustoraastetta..mikä kuoruttaa tämän ruokani..
Kesäkurpitsoja vielä paljon jäljellä..ja kypsiä omia tomaatteja..ja raakoja kypsymässä ämpärillinen..että yrittää käyttää kaikkiin mahdollisiin paikkoihin..

Lisätty: 05.10.2013 - 14:09

Tuli todella maukas uuniruoka..kehuja sain,että 10 pistettä ja papukaijamerkki päälle..
Jälkiruuaksi oli uuniomenoita ja vaniljarahkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.10.2013 - 11:58

Ei ole vielä mitään kattilassa eikä uunissa. Jos tästä kauppaan menen, niin kaalisoppaa olisi aikomus tehdä. Jos en mene, niin jotain pakastimesta kaivan esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 12:05

Kävin juuri paikallisen kalakauppiaan luona ja toin sieltä lohi-hauki-pihvejä ja savumuikkuja, joten nämä ovat sitten viikonlopun ruuan runkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 15:11

Ukkokultani tuollakeittiössämme paistelee parhaillaan naudanlihapihvejä. Syödään ne lohkoperunoiden ja salaatin kera kunhan ruoka on valmista. Huomenna, sunnuntaina, tehdään perunamuussia ja jauhelipihvejä. Siinä viikonloppuruokamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2013 - 15:37

Uunissa valmistui peuran palapaisti kera porkkanoiden ja pekonin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 18:17

Meillä on/oli Rosvo paistia mäntyharjun metsissä.Jumalten ruokaa! Ja sanon kyllä piut paut lihattomalle lokakuulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 07:25

Perjantaina tuli tehtyä 5 kilon kaalin kanssa kaalikääryleitä ja kaalipataa siinä tuli ohimennessä vielä täytekakku iskettyä..
Viikonloppu nautittiin kaaliruokia, muut pistin pakkaseen..
Tänään taas kalaa uunissa on tarkoitus tehdä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 10:05

EU:n ruoka-avustuskassista makaronipussi!