Hyväksytäänkö erilaisuutesi?

Itse huomaan että muuttunut minäni ei ole kaikile mieleen.

Avainsanat: erilaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2013 - 13:07

"Mä oon mikä oon, en voi muuksi tulla..." Hyväksyn itseni. Jokainen ihminen on erilainen, toisten kanssa kemia toimii, toisten kanssa kertakaikkiaan ei, vaikka kuinka yrittäisi. Olen yrittänyt tulla kaikkien kanssa toimeen, ilman riitoja, mutta jos joku oikein minua karsastaa, ei hän ole minun arvoinen. Sen verran itsekunnioitusta pitää olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2013 - 07:15

Koskaanhan kaikkien kemiat eivät kolahda, se ei minua häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 08:53

Hyväksyn täysin, sillä vuodet ovat kasvattaneet minut siihen, että en ole enään nuori,vanha kuori, mutta väkevästi uusi mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.10.2013 - 11:51

On ihmisiä jotka katsovat karsaasti tekemisiäni ja olemisiani. Mutta minuakos se haittaisi? Ehei. Olen juuri sellainen kuin olen. Ja toiset saavat olla sellaisia kuin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2013 - 15:18

Totta toki hyväksytään. En ainakaan ole kuullut keltään moitteita "erilaisuudestani" ja jos joskus kuulenkin niin en anna sen häiritä elämääni mitekään, sillä eiväthän kaikki voi tulla kaikkien kanssa toimeen. Jokaista ei voi toisissa ihmisissä miellytää kaikki kaikenaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 07:17

Erillaisuus on minulla ollut taakkana jo lasesta asti, änkytys, mutta selvisin siitä noin 20v sitten kutsun edelleen itseäni änkyttäjäksi ( olen siis oppinut huijaamaan itseäni) ja suurin syy miten pääsin eroon on itseluottamus ja se varmaan joillekin ystävilleni ei sopinut... mutta lähipiiri sama ja kasvaa edelleen..