Hyvää yötä tämän myötä... ?

www.youtube.com/watch?v=I7A11CUbmCk

Avainsanat: nukutaan hyvin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2013 - 07:14

Hyvää yötä ja huomenta, sinä olet jaksanut illalla vielä kyssäreitä laatia.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2013 - 08:54

Huomenta kaikille Ida ja Tanneli ovat jo ramilla, mutta nythän saa nukkua pitkään kun on vapaata monilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.10.2013 - 11:55

Huomenta öiden sijaan. Joskus on vaikea uskoa, että olisi vielä jotain kaunista ja hyvää. Elämä kun kolhii niin monin eri tavoin. Yritetään silti jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2013 - 10:08

Ei jaksa meikäläinen noita kotimaisia tangokuninkaita (vai mitä hyö lieneekään) kuunnella - jostain syystä.