Milloin laitoit viimeksi kiittimet ristiin?

Minä tänään siitä riemusta, että mökkikausi on ohi ja pääsee vain yhden tontin kunnossapidolla.
Toisaalta tuntuu haikealta jättää mökki jälleen muutamaksi kuukaudeksi, mutta jäiden lähdettyä sinne on kiva mennä taas uusin mielin ja ajatuksin.

Avainsanat: kiittimet ristiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2013 - 22:14

Kyllä se oli viimme viikolla, lapsenlapsi meni uudestaan povileikkaukseen..kun ensimmäinen leikkaus epäonnistui..eikä nytkään kyllä hyvältä näytä..
Hankala tilanne,kun on tämä pikkuinen hänellä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2013 - 21:46

Ekä siitä on tunnin verran, kiitin Luojaa kun ystäväni sai hyvän asunnon. Ja paljon on aihetta
lapsella kiittää, kun vain muistais sitä tehdä. Kyllä minä joka päivä anon ja kiitän asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.10.2013 - 22:43

En nyt ihan tarkkaan muista. Pitkä aika siitä on. Kiittelen yläkertaakin suullisesti kuten muitakin kiitoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 06:58

No jos jostain kiitän niin kiitän omaa perhettäni lapsenlapset mukaan lukien..