Oletteko käyttänyt paprikalaastaria kipupaikkaan tai chililaastria, onko apua ollut?

Minä kokeilin paprikalaastaria kantapäähäni, joka särkee yöt,on auttanut ja tilasin nyt Sinunapteekista. sitä tuovat Virosta, mutta en ole sinne menossa.

Avainsanat: pipi pois

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2013 - 01:24

Suomalaislääkärit määräävät kipuihin chiliä
aamulehti.flockler.com/topic...hin-chilia

Chililaastari lievittää kipua
www.uusimusta.fi/etusivu/201...kipua.html

Pippurilaastari
chilifoorumi.fi/index.php?topic=3647.0

Paprika-laastarit
keskustelu.suomi24.fi/node/6081735

Kysyjän kommentti

Joo kyllä se ainakin kantapäähän alussa auttoi hyvin, mutta viime yön pakotti, otan poies sen illalla eihän sitä saa kun 48 t kerrallaan pitää ja sitten muutamia vrk ilman. Kiitos Sinulle vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2013 - 09:42

Enpä ol moisesta kuullut, mut etsipä jos saat itse jonkun rohdon tehtyä chiliä on monen laista tosi väkevään asti, mut mietoon paprikaan en niin usko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 11:07

Enpä ole. Tuttavani tosin kokeili paprika/chiliä, en muista kumpaa, mutta sai pahan allergisen reaktion. Itse olen onneksi pärjännyt vielä ihan Buranalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.10.2013 - 12:38

En ole ikinä kokeillut muita laastareita kuin haavalaastaria. Hyvä jos apua olet siitä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 13:06

Eipä ole ollut kokemusta, tosin ei ole ollut tarpeenkaan, mutta hyvä jos avun olet saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2013 - 19:03

Kiitos vinkistä - pitääkin kokeilla. Ei se ota jos ei annakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2013 - 22:15

Ihan uutta kuultavaa tuollaiset laaterit..että kaikkea sitä kipuihin keksitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2013 - 19:24

Syöpä suun kautta lääkkeet vaan. Yl. löytyy lääke, joka auttaa kipuun, kun kipuun. Vinkin hyvän sellaisen minulta nyt kuitenkin saat, käytäpä Orudis-geeliä, jos on paikallista kipua, niin voin taata, että auttaa. Särky on poissa kipukohdasta pari tuntia kerralllaan ja yöllähän levätään, joten yksi sively ennen yöunta ja aamulla seuraava. Tsemppiä :)

Lähteet:
oma lääke-eepos l. kokemus