Miten sunnuntai eroaa arkipäivistäsi?

Avainsanat: onko samaa menoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2013 - 11:04

Eipä juuri muuten, kuin että Mikaelin-kirkon kellot herättävät klo:10.30. Itseasiassa miellyttävä herätys. Ja rauhallinen. "Voiko ihanammin päivän enää alkaa.."

Kysyjän kommentti

Kumpa ne kirkon kellot kutsuisivat meitä muitakin johtamaan askeleemme Herran huoneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2013 - 16:31

Ei sitten mitenkään. Samaa olemista aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 18:07

Eipä juuri mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 19:45

Ei mitenkään.Joskus olen töissä ja joskus vapaalla.Kuulun niihin, jotka joutuvat käymään töissä, on sitten joulu tai juhannus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:51

Kyllähän tuo eroaa otan tavallista rennommin saatan jopa silloin vetää päikkärit mitä yleensä en tee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2013 - 18:59

Eipä mitenkään - samat hommat ne on silloinkin tehtävä kuin arkipäivänäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 19:24

Meidän sunnuntaipäivä eroaa toisista päivistä vain silloin kun olemme kaikki vapaalla yhtäaikaa ja silloinkin vain siten, että esim. ruokapödässä on yhden, tai kahden syöjän sijasta kolme. Emme laita silloin edes arkiruokaa parempaa sapuskaa kuten lapsuudessani vanhemmilla oli tapana tehdä. Sitä parempaa sapuskaa laitamme yleensän lauantaisin, sillä meistä on mukavaa mennä hyvin syötyämme saunaan ja istuskella sitten iltaa yhdessä hyviä ohjelmia seuraillen , tai jotain muuta kiireetöntä tekemistä puuhaillen ja levätä näin kunnolla viikon töistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2013 - 21:40

Kyllä se eroaa. Kaikkialla huomaa, miten ihmisillä ei ole kiire mihinkään. Voi periaatteessa "häiritä" ketä tahansa - ei tarvitse miettiä, onko hän töissä.