voiko kokonaan unohtaa ensimmäisen rakkautensa?

Minä en ole pystynyt niin tekemään.

Avainsanat: käymme yhdessä ain.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2013 - 10:11

Ei voi, ja sen muistan äitini isästä kun mammasta aika jätti, muutti ensirakkautensa kanssa yhteen ja kihloihin menivät 80 vuotiaana, mutta lopettivat suhteen ennen kuin rupesivat sairastamaan sen takia ettei heidän aikuiset lapset riitele heidän perinnöstä, ensin kuoli ensirakkaus ja pappa vuosia myöhemmin 96 vuotiaana..

Kysyjän kommentti

Olipas hieno juttu, kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2013 - 16:24

Ei kai sitä pysty. Kun on kerran tallentunut tuonne aivolokerikkoon, niin siellä pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 18:05

Ei pysty, tosin muisto haalenee ajan myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 19:46

En usko.Oma ensirakkauteni meni naimisiin hyvän ystäväni kanssa ja nyt meidän lapset ovat saman ikäiset.Ollaan ystäviä edelleen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 11:19

Ei voi. Ei se silloin ois ollut rakkaus. Minulla on edelleen ensirakkautta välillä ikävä. Onhan tosin muutama näkyvä muisto, kuten kaksi tatuointia, jotka hän teki. On mukanani joka hetki, vaikka onkin jo kuollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.10.2013 - 18:54

Todellista rakkautta en pysty ikinä unohtamaan.