Hei vaan napsulaiset! Milloinka tämä on taas "herännyt henkiin" ja onko kaikki entiset napsulaiset mukana???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2013 - 19:58

Tervetuloa takaisin, itse palasin näille sivuille muistaakseni viime elo-syyskuussa, aikalailla hiljaiseloahan täällä on ollut verrattuna aikaisempiin aikoihin, osa vanhoista napsulaisista on sitkeästi pysynyt mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2013 - 20:08

Moi vain ankkuri, palailin yhtä aikaa suunnilleen Tannelin kanssa, ei meitä kovin paljon ole, mutta toivo on luja luottamus, että joukkomme kasvaa. Tämä on ajankulu monille yksinäisille ja sairaille kuin myös heille, oilla on aikaa. Tervetuloa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.10.2013 - 21:49

Tervetuloa takaisin, kiva että löysit tänen jälleen.
Hiljaista täällä on, ei meno ole samanlaista kuin silloin hyvinä aikoina. Paljon on vanhoja napsulaisia jäänyt täältä pois, joku perusti oman sivustonsa johon varmaan aika moni siirtyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 23:11

Saattaa tuo Tannelin "elo-syyskuussa" olla aika lähellä. Tämä sivustohan korkattiin silloin pari vuotta sitten monen muun sivuston kanssa ja oli muistaaksini yli vuoden hiljainen, ennenkuin taas aukeni.

En millään muista niitä tarkkoja päiviä tai edes vuosia, mutta jotakuinkin noin se meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 00:30

Tervetuloa ankkuri takaisin tänne napsuun minunkin puolestani! On todella ukavaa saada sinut taas joukkoomme :) !

Sitä milloin tämä napsu pamahti pitkäksi toviksi kiinni ja milloin avattiin jälleen uudelleen en minkään tarkaan muista. Omista kysymyksistäni päätelen kuitenkin, että kiinnimeno on tapahtunut joskus marrakuussa 2011 ja uudelleen avautuminen todennäköisimmin lähellä lokakuuta 2012.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 08:40

Heips heips ja TERVETULOA! Minäkin onneton kun en omista tietokonetta, niin käyn kaverillani napsuttelemassa. Ajankulua. Ja jonkinlaista yhteenkuuluvaisuuden tuntua. Terapiaa. Ja hyvää oloa. Täällä ei saa pahoittaa kenenkään mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2013 - 15:31

Heipä hei ankkuri ja tervetuloa takaisin. Minä palasin tänne kun aukesi uudestaan, eli joskus vuosi sitten suunnilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 10:03

Jonkun aikaa körrötelty..