Onko se mikään ihmettelyn aihe että napsu on hiljainen, vastauksiin takerretutaan,eiköhän se olisi parasta että vastataan.

Sirkkaliisa hyvä, minulla on varoja joita voin käyttää perheeseeni, ei minun tarvitse joka euroa laskea. olemme yhdessä myös toisella sivustolla ja kuvista olet nähnyt että rahaa käytän. Se on rumaa että takerrutaan toisten vastauksiin. Ei kai tämä mikään vähävaraisten sivusto ole. Sairauksieni ja ajankuluksi minä täällä olen. Ja sivusto on parantunut kun ei niitä linkkejä ole aina. Viittaan vastaukseeni rahan tuhlaukseen.Minä olen hyvä osainen ihminen ja kaikki olen työlläni tehnyt, eli turha on mikään maininta mistään joka toista koskettaa. Pysytään vaan niissä omissa vastauksissa.

Avainsanat: rahankäyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2013 - 23:21

Pitkä miinus maarit3:lle. Luin sirkkaliisan viestin, eikä se mielestäni sisältänyt mitään loukkaavaa - päinvastoin. Siinähän hän oli vain hyvillään siitä, että on edes joku, joka on hyväosainen.
Vastineesi hipoo vainoharhaisuutta.

Pannaapa tähän viesti uudestaan: " Ei pieneläkeläinen tuhlaa mutta onn hyvä, että joukossamme on yksi siunaantunut rahojen alle ja saa mitä tahtoo. "

Jos tuosta joku löytää jotain henkilökohtaista, omatuntonsa ei ole silloin puhdas!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2013 - 17:36

maarit3 en usko Sirkkaliisan arvostelleen sinun rahankäyttöäsi. Hän sanoi mielestäni vain olevansa ihyvillään siitä, että jollakulla on rahaa mitä kulutaa kuten tahtoo,jotenka eiköhän anneta toisten kulutaa rahojaan niin paljon kuin haluaa ja toisten pihistellä vaikka kuinka ja ollaan edelleenkin napsuystäviä eroistamme huolimatta.?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 19:06

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jos olen vastauksellani nimenomaan Sinua tarkoittanut, minä tarkoitin yleensä, että joillakin on rahaa palstaa mainitsematta ja ketään nimellisesti tarkoittamatta elää parempaa elämää, se on hyvä se. Mutta koska jo edelliskaudella Sinä yleisellä palstalla minut nolasit ja kielsit minua vastaamasta kysymyksiisi, teit napsun silloin minun kohdallani Sinuun nähden yksityiseksi kohdallasi.
Katson, että minulla on myös oikeus käyttää yleistä palstatilaa ja tuoda asiani esille, sillä olen jo sydän vavisten odottanut koska kirjoitat taasen minulle yleisesti jotain loukkaavaa, niin katson, että minäkin saan vastata yleisellä palstalla, mieluimmin olisin tehnyt sen yksityisesti. Päinvastoin olen arasti vastannut kysymyksiisi ja lyhyesti ja nyt se paukku tuli. Itseesi nähden voit valita kuka Sinulle saa vastata, mutta napsussa aion olla niin kauan kun ylläpito kieltää kirjoittamiseni. Uskon, että napsu ei kuihdu vastauksiini, mutta kysymysteni suhteen se kuihtuu. Oli minulla nytkin kysymyksiä napsuun, mutta suljen ne pois. Olen ihaillut sitkeyttäsi ja sydämen sivistystä odottanut myös. Maarit3 olisi ollut reilua kirjoittaa yksityisesti, olisin vastannut Sinulle aivan samoin, mutta tälläinen aikuisten ihmisten riitely ei ole sivistävää meidän kesken. Onneksi janjaa on ymmärtänyt tilanteen ja tasoittanut tietä, luulen, että voimme mekin sovussa olla vanhat ihmiset, monet ovat ne kyyneleet, jotka olet saanut sanoillasi aikaan. Mainitsit, että olemme toisessakin paikassa ja olen nähnyt huonekalusin ym. en muista missä olen niitä katsellut, enkä varmaan kade mielessä mööbeleitä tsiikannut, riittää omani, olen kyllä tainnut kehua joskus kauniisi kuviasi. Näin ollen päätän tämän jutun tähän ojennan sovinnon käden ota tai jätä, nöyrä on aina nöyrin.

ajan kuluksi minäkin täällä olen

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.10.2013 - 19:45

itse en ole moista huomannut, ei kannattaisi noin pienten asioiden antaa vaikuttaa yhtään mihinkään, hyvää syksynjatkoa kaikille ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.10.2013 - 21:47

Enpä olisi uskonut että kyssärini aiheutti tuollaisen kränän. Olen pahoillani, ei ollut tarkoitus udella kenenkään varallisuutta tai tehdä jotakin kateelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 09:07

Kuulkaapas nyt hyvät leidit! Lyökää.. siis iskekää...paiskatkaa...-noh- ojentakaa sovinnon kättä, ei tehdä tästä napsusta riitelypaikkaa. Tai sitten menkää hiekkalaatikolle kiistelemään ämpäristä. Minä voin sen maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 14:43

Taisi tulla kärpäsestä härkänen, mutta eiköhän tästäkin selvitä....vai mitä, tytöt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2013 - 15:28

Koittakaa nyt hyvät ihmiset elää nätisti. Ei tuollaisista kannata mieltänsä kenenkään pahoittaa, Meitä on niin hyvä- kuin huono-osaisiakin. Nauttikoot ne rahoistaan joilla sitä on, ja me vähemmän varakkaat nautitaan jostain muusta. Kuka mistäkin. Kaikkea hyvää kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:48

Keskituloisessa perheessä ollaan itsekin, mutta tuskin hän on sinuun kohdistanut..
Aikaa tänne tullaan haaskaamaan ja keskustelemaan näiden kysymyksien kautta..
Hauskaa tää on..