Mitkä ruuat on todella herkkua sinulle?

Avainsanat: herkkuruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2013 - 10:19

Kyllä se on näin syksyisin kaaliruuat, nytkin mulla on 5 kiloa kaalia jotta siinä tänään puuhdetöitä kun kääryleitä ja kaalipataa aherran..

Kysyjän kommentti

Kiitos..kaalikääryleitä meinaan minäkin tehdä..on niin suurta herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.09.2013 - 21:38

Kaikki mitä itse teen :D.
Pyttipannu omalla tavalla tehtynä on se mitä usein sunnuntaisin teen. Vain mielikuvitus on rajana sen valmistuksessa.
Omatekoinen hernekeitto ... tahtoo loppua ennen kuin pääsen alkuunkaan sen syömisessä.
Uunilohi kera pekoni/herkkusienikastikkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2013 - 22:03

Porkkanakeitto ja kanttarellisose. Lisäksi ryynimakkarat pannulla paistettuna, lapsena inhosin niitä syvästi, nykyisin tulee silloin tällöin ostettua ja on oikeastaan ainoa makkaralajike, mitä syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2013 - 22:42

Olen sikäli onnellisessa asemassa, että paljon lyhyempi on lista niistä ruoka-aineista, joista en kauheasti välitä: niitä ovat läski, ravut, simpukat, etanat ja juomista en välitä piimästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 07:39

Minä tykkään kaikista kaaliruuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 10:44

Äidin tekemät jauhemaksapihvit! Ei parempia alla auringon!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2013 - 16:19

kaikki ruoka on niin hyvää kun vain joku osaa tehdä, onneksi itse en osaa, olisin muuten hankaluuksissa ;) nykyään tykkään noista meren antimista, katkaravut simpukat, osterit, sushista olen alkanut tykkäämään niin paljon että pitäisi opetella niitä itse tekemään. uudet potut ja silli, niitä odottelen nyt jo ;) kylmässavuporo ja savusiika lämpimänä, nälkähän tässä tulee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 18:02

Mieheni tekemä pippuriphvi, tai metsästäjän leike sienikastikkeella ja itseni vässäämä lohikeitto. Ne ovat minun herkkujani vaikken nirso muutenkaan ole ja pidän hyvin paljon myös esim. rahkaisista jälkiruuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2013 - 23:12

Kaalikeitto on paras, sitten tulee kalaruoat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 00:43

Maitokaurapuuro luomuista keitetty ja voisilmä siihen aaah voi ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 21:28

Helpompi kyllä luetella ainesosia, joita en mielelläni syö :etanat, raaka sipuli, munuaiset ja keitetty,pehmeä läski.Ja maitoa en juo.Jätän sen vasikoille, jotka eivät siitä mahatautia saa ,niinkuin minä.Pähkinään jo sitten kuolisin....Ja useimmista raaoista hedelmistä saisin pahat allergiaoireet....
Muutoin olen kaikkiruokainen!
Ensi viikonloppuna tehdään Rosvo paistia mökillä.Se on onnistuessaan loistavaa sapuskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 23:42

Savulohi, silli ja grillilihat. Siinäpä ne. Ai niin, äidin tekemä kalakeitto on maukasta.