Ostatko valmisruokia kaupasta?

Lisätty: 30.09.2013 - 21:19

Itse ostan joskus valmiiksi grillatun Boilerin

Avainsanat: valmisruuat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2013 - 00:44

En oikeastaan ikinä.

Kysyjän kommentti

Ei tarvi syödä lisäaineita,kun itse valmistaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.09.2013 - 21:31

Pitää tunnustaa että jos menemme mökille, niin sinne tulee ostettua nopeasti valmistettavaa - eli lämmitettävää ruokaa. Muutoin pyrin tekemään ruuat aivan itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2013 - 22:00

Kyllä välillä tulee ostettua, nyt kuitenkin harvemmin kuin aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 07:38

En osta, enkä marinoituja lihoja. Minulla on aikaa tehdä kaikki itse ja monesti teen niin paljon että pakastan kiireisen päivän varalle. Haluan tietää mitä syön ja meillä käy nuo pikkuihmiset paljon ja hekin sanovat että mamma tekee aina terveellistä ruokaa, en mitään myrkyillä maustettuja ruokia halua tarjota tai syödä, mausteetkin tarkistan aina ostaessa ettei niissä kaikenmoista lisäainetta ole, pippurin kuuluu olla pippuria eikä lisäaineilla kyllästettyä. Katsokaapa joskus maustepurkkien tuoteselostetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 10:48

Ostan paljonkin. Meillä paikallinen kauppias ostaa isoja eriä valmisruokia ja myy sitten pilkkahintaan. Niihin kun kotona laittaa vähän lisäkettä, niin A Vot! hyvää tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2013 - 16:13

en juuri muuta kun noita pakastepizzoja hätävaraksi, nekin pitää sitten tuunata, muuten eivät ole kovin maukkaita, lisäksi nuo valmiit broilerit tosiaan, joskus niihin haksahtaa kun on nälissään kauppareissulla, ja tietysti verilätyt, koko perhe tykkää niistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 18:16

Empä osta kuin aniharvoin ja silloinkin vain pakon sanelemana tilanteissa jolloin kaapeista ei löydy aineksia omatekoiseen ruokaan, eikä sellaisten tekoon ole syystä, tai toisesta lainkaan. Teen mielummin kaiken itse. Perheellisen ateriat tulee itsetehtyinä halvemmiksi kuin eineksiänä kaupasta ostettuina. Vältän tällätavalla myös sen tressin mikä syntyy kun yritän löytää kaupasta niitä einesruokia missä ei olisi paprikaa, sipulia, tai herneitä ja papuja eli niitä raaka-aineita joista joku meidän perheessä saattaa saada pahoja vatsanpuruja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2013 - 22:14

Silloin tällöin tulee ostettua. Joskus pizza, maksalaatikko tai lihapullia. Ei todellakaan usein, kun eivät ole yhtä hyviä kuin itse tehdyt ruoat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 21:30

Mikrokeittoja syön aika usein töissä.Kotiin harvemmin tulee mitään valmista ostettua;tehdään ruoka mieluummin itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 23:44

Grillattu broileri menee siinä missä grillikylkikin. Muista valmisruuista on vain ikäviä kokemuksia. Kalliita ovat ja liian jalostettuja - kuidut puuttuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 10:18

Arkisin tulee ostettua miehelleni töihin evääksi.. ne on sopivan kokoisia evääksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2013 - 20:50

Keittoja ostan silloin tällöin; bataatti-, porkkana-, katkarapu tai juusto-savuporokeittoa.