Onko aamupalat aina samanlaiset..vai tuleeko vaihdeltua?

Avainsanat: aamupalat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2013 - 14:25

Aloitin vaimon kehoituksesta vuonna 1966 aamun puurolla ja kahvilla, se tapa on säilynyt tähän päivään asti. Jos jostain itsestäni riippimista syistä jää aamupuuro väliin, niin kohta on kahdeksan jälkeen kova nälkä.

Kysyjän kommentti

Hyvin on vaimon kehotukset toiminut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2013 - 07:07

Kotona ollessa se on kutakuinkin saman kaavan mukaan, kuppi kahvia ja aamupuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 12:03

Kylläpä se tahtoo samaa olla kun yksin on, silloin kun tuo kaveri on tuossa aamulla laitan vahvempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 13:13

Kunpa ei tule syötyä aamupalaa ollenkaan - iltapala sitävastoin maistuu senkin edestä......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 13:30

Vaikka monena aamuna aloitankin päiväni puurolla niin tästä huolimatta estääkseni itseäni kyllästymästä aamuaterioihini vaihtelen niiden koostumusta lähes päivittäin. Aamupaloihini kuuluu kaikenlaisten puurojen ja alkoholittomien juomien lisäksi viilit, jugurtit,murot, marjat,hedelmät, kasvikset, juurekset, leivät, piirakat,kiiselit, pasteijat,rahkat, myslit, leseet ja pähkinät sekä rusinat. Niistä minä nuo aamuateriani koostan milloin minkäkin näköiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2013 - 18:05

Harvoin poikkeaa aamupalan koostumus. Kahvia ja ruissämpylää leikkeen kera. Joskus jugurtti myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 18:05

Kotioloissa tee, juustovoileipä ja puuro. Reissussa sitten syödään hotellin seisovasta pöydästä suunnilleen kaikkea, mitä on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 19:50

Kotioloissa se on usein sitä, mitä kaapista sattuu löytymään.Useimmin ruisleipäpala kinkulla ja mehua.Tai jugurttirahkaa siemenillä,tai kananmuna.Puuroa pakotan itseni syömään vain ja ainoastaan toipuessani jostain sairastelusta.Puuropakkoa ei ollut lapsena, joten ei ole nyt aikuisenakaan.Makeaa en aamuisin syö.

Lomalla tykkään syödä hedelmiä ja kaikkea mahdollista, mitä tarjolla on.Kuitenkaan ei sitä, mitä kotona söisin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2013 - 22:22

Kyllä ne tahtoo olla, nyt kyllä otin taas kananmunan kuvioihin kun tein sitä öljyhaukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.09.2013 - 13:29

puuroa kun ei haluta tehdä, niin syön mysliä ja marjasoppaa, päälle sitten jotain ruokaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 10:17

Nykyään pysyy samalla linjalla leipää ja juustoa vaihtelen maun mukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2013 - 19:15

Harvoin vaihtelee aamupala. Itsekkin syön yleensä voileivän ja jogurttia.