Onko mittari näyttänyt jo -asteita?

Meillä ei ole käynyt - puolella..kesäkukkasia kukki vielä komeasti..

Avainsanat: onko pakkasta ollut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.09.2013 - 18:03

Parvekkeen kukat kukkii vielä, joten ei ole ollut pakkasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta...ihanan lämmintä vielä ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2013 - 07:06

Meilläkin vielä ollaan plussan puolella, tosin nippanappa, viime yönä +2 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 12:04

Kyllä sitä plussaa vielä ollaan, mutta silti se on vaatetta lisännyt päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 13:15

Kyllä se tuossa pari, kolme viikkoa sitten käväisi miinuksen puolella, mutta oli vain tilapäistä. Vielä viikko oli semmoiset "helteet", että kärsi olla ulkona T-paidassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 18:08

Muutamana aamuna on pihamökin katto ollut huurteessa, joten kaipa se mittarikin on yöllä miinusta näyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2013 - 22:21

Eipä onneksi ole vielä, hyvä niin sillä Kärhöissä on vielä nuppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.09.2013 - 13:30

aamulla on töistä lähtiessä pitänyt pari kertaa rapata auton ikkunat viime viikolla, joten on niitä pakkasia jo ollut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:45

plussan puolella mutta liekö jossain vaiheessa ollut nollan tuntumassa kun aamulla maa huurteessa..