Joulu tulla jolkuttaa?

www.positiivarit.fi/pohojala...essi_testi

Avainsanat: joulu jolkuttaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2013 - 06:14

Jotenkin ne vähäisetkin jouluvalmistelut tuppaa jäämään aina viimetippaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Niin, mikä ihme siinä onkaan vaikka aikaa on 12 kuukautta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2013 - 19:05

Olen minä pitkin vuotta vähäisiä valmisteluita tehnyt, kun ei tiedä koksaan onko joulun aikaan sellaisessa
kunnossa, että pystyy mitään tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2013 - 22:52

Niihän tuo joulu tulla jolkottaa....tulis vaan menis ohi...niin saisi taas alkaa kevättä odottamaan..
Turhat hössötykset meinaan unohtaa...Lahjoja en paljon ostele aikuisille...kun on toivomus rahaa..
Tämä meidän pikkuinenkin vasta 4kk ,että ei joulusta ymmärrä.....jouluksi pitäsi sitten syntyä tyttövauva...jos ajallaan putkahtaa maailmaan..että hyvällä alulla 4:jäs polvi..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.09.2013 - 23:15

niinhän tuo jolkuttelee vaikkei vielä siltä tunnukaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 13:19

Joulu tulee ja menee. Ei siitä sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2013 - 17:57

Antaa joulun tulla. Stressiä en siitä ota. Joskus nuorempana oli aina kiire joulun alla ja kaikki jäi ihan viime tippaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 11:20

Tilasin just uudet jouluverhot. En vaan tiedä, ehdinkö ripustaa, on tulossa huoneistoremontti kiinteistön puolelta. Ja just joulun aikaan. Pitäsivät lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 19:47

Mukavaa kun joulu tulee. Stressiä ei siitä kannata ottaa, jokainen viettää tavallaan. Lahjoja antaa ken haluaa, mitään pakkopullaa se ei saa olla, kuten ei jouluruoatkaan. Meillä annetaan ja saadaan lahjoja, se on meistä mukavaa, mutta rahaa ei niihin paljoa törsätä. Itse tehdään mitä osataan ja muuten ostetaan, niin lahjat kuin ruoat. Tärkeintä joulussa on tunnelma ja se ei ole lahjoista tai syötävistä kiinni. Itse olen aina lahjojen kanssa ajoissa liikkeellä.