Kuka sen kaapinpaikan saneleekaan?

www.positiivarit.fi/miehen_a...a_naisista

Avainsanat: kaapin paikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2013 - 13:20

Mies on perheen pää - sanokoot feministit mitä haluaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos.... mutta eikös nainen ole se kaula joka sen pään kääntää. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2013 - 06:12

Ikuinen taistelu.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2013 - 19:28

Toivottavasti pääset kuitenkin teltasta vuoteelle nukkumaan kun noin rehellinen jaksoit olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2013 - 22:54

Olen saanut aika hyvin tahtoni läpi...kaapin paikoista..eipä niitä paljon siirellä nykyään..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.09.2013 - 23:17

naiset sanelee kaapinpaikan ainakin lapsiperheissä, jos ei muuten niin ainakin kiertäen ja kaartaen, siitäpähän sanelevat, onneksi sen kaapinpaikan merkitys iän myötä vähenee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2013 - 17:50

Miehet sitä yrittävät, mutta naiset sanelee.