Onko kodinhoito kondiksessa?

www.positiivarit.fi/korinhoi...ppi_naisil

Avainsanat: kodinhoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.09.2013 - 13:16

Tuo teksti nauratti, mutta kun oma koti on sotkussa ei paljoa naurata. Kodinhoito kondiksessa silloin tällöin, ei koskaan viimisen päälle putsingissa.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kuka sitä nyt aina jaksaa pitää paikat putsplankissa - ei kysyjä ainakaan. Koti pitää olla sen näköinen että siellä eletään eikä pelkästään asuta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2013 - 22:34

Kyllä se on vaikka vaikeaa onkin, on pieni asunto kun tiedätkin nuo viat, en toista niitä.
<olen onnellinen kun olen näinkin kondiksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2013 - 05:54

Riittävässä määrin kondiksessa, vaikka esim. siivous ei kuulu suosikkityölistani kärkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2013 - 23:42

Kyllä olen yrittänyt pitää kondiksessa..mutta eihän se aina ihan nappiin mene..ainakin silloin,kun ylimääräisiä hoidettavia tässä kotona..olen huomannut..miten paljon vauvan hoitaminen vie aikaa...on hoitotaidot vähän päässet ruostumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2013 - 00:16

Kyllä on, luulisin. Mutta yhden olen huomannut - nimittäin lakanoitten vaihdossa poikamiehet menee edelleen vuodenaikojen mukaan..... eli neljä kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 09:43

Välillä laiskotellaan ja sit taas rehkitään vähän liikaakin, mut aina pystyy avaamaan oven vieraillekin.. siis ei kaaosta..