Joko olette syyspimeään kynttilöitä laittaneet loistamaan. Minä vein hautausmaalle vanhempieni haudalle eilen?

Avainsanat: liekkien loiste.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.09.2013 - 12:07

Muutama kynttilä parvekkeella poltettu. Sisällä en voi polttaa kuin sähköisiä kynttilöitä. Kissan turkki olisi vaarassa oikeilla kynttilöillä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kisanainen. Näenkö nytkin väärin , sinulla on prof,kuvana istuva kiss, joka on mielestäni kaunis. Se oli silloinkin.Hyvää viikoloppua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2013 - 20:26

Kävin juuri laittamassa terassille kynttilälyhtyyn kynttilän palamaan, se oli tämän syksyn ensimmäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2013 - 22:10

Kynttilöitä ja tunnelmavaloja on poltettu jo jonkin aikaa.
Jouluna vasta toimitan poikani haudalle kynttilän. On niin pitkän matkan takana, ettei sinne itse silloin oikein voi lähteä ajamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2013 - 16:21

Meillä palaa kynttilät niin sisällä, kuin ulkona ympäri vuoden....Juuri tänään sain tilaukseni PartyLiten kynttilöistä koti ovelleni, ja talossa tuoksuu nyt kaneli.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.09.2013 - 22:04

näyttäähän noita taas palavan vähän joka huoneessa, itse suosin takkaa, kunnon tulet heti kerralla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 14:32

Taitaa jäädä jouluksi kynttilän sytyttelemiset. Haudoilla myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 11:58

Eilen just laitoin kynttilälyhdyt keittiönikkunaan loimottaan. Nätti kynttiläkranssi tuo iloa pimenevään syysiltaan olohuoneen pöydällä. Olen kynttilöiden suurkuluttaja, tuovat lämpöä ja tunnelmaa.