Onko teitä toisia yksinäisiä, jotka päivän lisäksi istutte vielä illatkin yksin, minulla tahtoo mennä usein niin,?

Kyllähän Lapset ja lapsen lapset käyvät silloin tällöin, mutta eihän tälläisellä vanhalla kopukalla enään he viihdy kun ei ole niitä uuden ajan vekottimia.

Avainsanat: kinnostus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2013 - 10:09

Kuin myös. Televisiota en paljon katso ja nyt on vieläkin yksinäisempää, kun viimeinenkin kissa kuoli. Juttelen toki hänelle edelleen, mutta kukaan ei vastaa. Ja päivät. Istun keittiössä ja katselen ikkunasta, kun pihlaja pudottaa lehtiään. Huoaah...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2013 - 22:09

Täällä toinen. Vaikka on tuo toinenkin puolisko olemassa, hänen kotonaollessaankin ole silti yksin - elämme niin eri maailmoissa. Ystävien kanssa yhteydenpito on vähäistä, eikä vieraita käy. Pojantytär piipahtaa silloin tällöin - se onnistuukin kun hän tuli tuohon 7 km:n päähän kouluun.
Voin ihan rehellisesti sanoa että pääasiassa olen 24/7 yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2013 - 22:40

Kohtalon ivaa, että monesti niillä, jotka kaipaisivat seuraa, ei sitä ole ja niillä, jotka kaipaisivat rauhaa ja hiljaisuutta, ei taas ole sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.09.2013 - 07:13

löytyisikö joku harrastus, jossa tapaisi muita ja voisi jotain porukalla tehdä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.09.2013 - 12:05

Yksin olen minäkin yöt päivät. Ainoat seuralaiseni ovat kissa ja televisio. Useimmiten se on mukavaa ja rauhoittavaa yksineläminen, mutta joskus kaipaa seuraa. Harvoin näen sukuani, koska asuvat eri puolilla Suomea pitkien välimatkojen päässä. Tyydyn siis tähän olotilaan, koska en pysty sitä muuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 13:59

Näkyy olevan yksinäistä porukkaa, enkä minäkään tee poikkeusta. Olen kuitenkin jo tottunut siihen.

Ymmärrän kyllä hyvin niitä, jotka on syntyneet 5-lapsiseen perheeseen, saaneet itse 3-5 lasta ja sitten pikkuhiljaa menettävät kaiken.

Puoliso kuolee tai tulee ero. Lapset lentää maailmalle, toisille paikkakunnille jne. Onhan se muutos tosi iso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2013 - 19:54

Vapaapäivät olen yksin ja illat työpäivän jälkeen, mutta olen niin tottunut siihen etten pahemmin seuraa kaipaa. Välillä tietenkin käy lapset ja ystävät kylässä, mutta pääasiassa olen kotona yksin.