Vieläkö riittää intoa??

nimittäin kysymyksiin, ainakin sen verran, että saataisiin 50.000:n kysymyksen määrä täyteen....

Lisätty: 25.09.2013 - 20:09

Oikeassa olet, täynnähän tuo 50.000 on joten sitten kaiketi tavoitteeksi seuraava neljännes, eli 75.000. Ja mun tavoitteeksi ilmeisesti silmälasien uusinta......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.09.2013 - 19:47

Johan tämä kyssärisi on järjestyksessään 50063. - eli yli mentiin.
Innostusta saisi kyllä olla hieman enemmän - jos syyspimeät toisivat aktiivisia jäseniä taas koneen ääreen paremman puutteessa. Toivotaan niin - ihan on ikävä niitä vanhoja hyviä aikoja jolloin tänne oli ilo tulla ja hyvillä mielin lähti sitten iltasella nukkumaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2013 - 20:14

Puhti poissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2013 - 19:47

Giraso, haukahda vähän emännälle, hän on nyt lukenut asiat nurinpäin. Nythän me vasta rynnistämääm aletaan päästään sinne ennätyskirjaan en kirjoita sen nimeä kun en viitsi hakea, miten se oikeasti kirjoitetaan. Hau Hau nyt vain terhakana toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2013 - 23:04

Joskus mietin pää savuten että mitä kysyisin. En vaan keksi mitään mielekästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.09.2013 - 22:06

kysykää ihmeessä, täältä kyllä vastataan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 00:10

Jos sitä intoa ja aikaa riitäisi enemmän..kun on syksy koittanut..toivon mukaan tulee piristymään Napsu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 14:44

Ei riitä intoa kysellä, jos ei ole asiaa. Huvikseen ei viitsi keksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2013 - 14:11

Eipä niin. Tämä on mennyt vähän tietovisailuksi koko Napsu. Mutta kysyn Miksi? Minne? Kuka? Ken? (paitsi se Barbien poikaystävä.) Paljonko pisteitä tienasin? Kysymys sekin. En minä niistä pisteistä. Yhteydenpitoa, kuulumisia ja jos joku kysymys askarruttaa, niin täältä saa tiedon. Kokemuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2013 - 07:06

Pisteet kertyy kertyäkseen.. sija 12 minulla..