Joko koti vaatii lämmitystä?

Äsken laitoin takkaan ensimmäiset tulet..kun alkoi tuntumaan niin kostealta..vaikka lämpöasteita on tarpeeksi..

Avainsanat: lämmitystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2013 - 16:45

Takkaa on lämmitelty säännöllisen epäsäännöllisesti jo muutama viikko.Kosteus pysyy poissa, kun pienet tulet silloin tällöin polttelee.

Kysyjän kommentti

Takan lämpö vie ihanasti kosteuden pois..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2013 - 18:51

Ei. Meidän koti lämpiää sähköpattereilla ja ne käännetään puhkumaan lämpöä vasta sitten kun oleiluhuoneissa alkaa olla pysyvästi alle 19 astetta ja makuuhuoneisa alle 18 eikä mittarit ole vielä näyttäneet kuin aniharvoin ttehotuuletuksen jälkeen noita mainitsemiani asteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2013 - 10:19

Kyllä meillä on lämmöt päällä,jos ei ole lämpöä,niin on kostutta ja siitä mie en tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2013 - 11:20

En vielä ole palellut kylmyyden takia. Taloyhtiö säätää ja päättää milloin lämpöä saadaan. Toistaiseksi ainakin patterit ovat pysyneet viileänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2013 - 21:57

Eipä tosiaan tartte keskuslämmitystaloissa huolehtia, paitsi sitten, jos tulee kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 13:16

Kaukolämmössä eletään joten ei huolta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 13:38

Miau! Meillä taloyhtiö sääti patterit niin, ettei itse pysty lämpöä säätämään. Nyt on aamulla ikkunat kosteina ja patterintaustat homeessa. Taloyhtiö rapsuttaa vaan kupruilevat maalit pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2013 - 19:23

Lämmitystä ei ole lisätty, pari kertaa olen polttanut takassa tulta, tänään viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2013 - 23:05

Kyllä minua vain vielä paleltaa, oma lämmitin pyörii aamusella sängyn vieressä, että uskaltaa siihe kuuraan laskeutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.09.2013 - 07:25

takassa on vähän tulta pidetty, kun oli tällä viikolla pari pakkasyötä, lämpöpumppu tuhisee nurkassa pienellä teholla ;)