Oudoin paikka missä olet nukkunut?

Avainsanat: uni nukkuminen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2013 - 21:28

Olen nukkunut ainakin junassa penkin alla ja Ruotsin laivalla flipperin alla.
Ehkä oudoin kokemus oli kuitenkin melko tavalliselta kuulostava lattialla nukkuminen. Kyseessä oli joukkomajoitus, jossa ison huoneen lattia oli täynnä patjoja. Nukkuminen sujui hyvin, mutta hankaluuksia tuli siinä vaiheessa kun yöllä piti päästä vessaan ja ikkunattomassa huoneessa oli täysin pilkkopimeää. Ei auttanut muu, kuin konttailla pitkin lattiaa, etten astuisi kenenkään päälle kunnes löysin seinän ja sitten seinää seuraillen, kunnes löysin oven. Myöskään paluumatka omalle patjalle ei ollut aivan helppo, kun tyhjä patja piti etsiä tunnustelemalla.

Lähteet:
Enemmän tai vähemmän huterat muistot elämän varrelta.

Kysyjän kommentti

Nauroin vatsa kippurassa vastauksellesi,kiitos tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.09.2013 - 22:09

Samoin kuten edellinen vastaaja. Ruotsin laivalla kahvilassa pöydän alla. Ei ollut hyttiä, kaikki tuolit ja penkit nukkuvia täynnä. Paras paikka siis pöydän alla siksi, ettei jäänyt kenenkään tallomaksi. Nuoruus ja hulluus, :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2013 - 09:23

Veneen alla, veimme naapurin poiken kanssa vanhan puuveneen läheiseen saareen, jossa oleilimme paljon. Ei ollut silloin telttaa tarjolla, se oli oikein hyvä yöpymiseen kesäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2013 - 11:19

Taitaa olla oudoin paikka lapsuudesta..mistä olen herännyt..
Maalla serkkujen kanssa leikittiin navetan vintillä..ja illasta väsähin ja nukahdin heinäkasaan..ja aamusta oli nenä ihan tukkeessa,kun heräsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2013 - 20:50

Ruotsin laivalla makuupussissa kannella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2013 - 16:29

Ruotsin laivalla orkesterikorokkeella nuottitelineiden alla, kesätöihin menossa, eikä ollut varaa hyttipaikkaan ja kansituolitkin täynnä. Toinen erikoinen yöpymispaikka intialainen yöjuna, jouduimme allekirjoittamaan paperit, että olemme kyydissä omalla vastuullamme, konduktööri antoi lisäksi lukuisan joukon toimintaohjeita matkan varalle, hyvin kuitenkin pääsimme Varanasista Delhiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2013 - 21:58

Joskus pienempänä nukuin itse tehdyssä majassa. Pikkasen pelotti silloin, kun oltiin niin pieniä muutenkin, mutta hyvinhän sekin yö meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 10:01

Sen enempää asiaa valoittamatta, muutama vuosi sitten heräsin kirpputorin lattialta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 12:29

Oudoin paikka...? En muista, kun olen nukkunut. Herännyt olen kyllä mitä ihmeellisimmistä paikoista. Ehkä paras herääminen on ollut leijonnan karjahdukseen Korkeasaaressa Saukko-sukellusveneen vierestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 13:22

Kauan kauan sitten Borella Tukholman risteilyllä, lattialla tuli nukuttua..
Oli kova merenkäynti ja monet voivat pahoin, joten henkilökunta neuvoi mukkumaan lattialla toi jopa tyynyt ja peitot minulle ja äidilleni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 16:44

Puussa riippumatossa.Siis muutaman metrin korkeudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2013 - 19:22

Asuntovaunulla reissatessa on vaunu tullut välillä tuupattua mitä ihmeellisimpiin paikkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.09.2013 - 07:28

jaa, taisi olla armeija-aikana sotaharjoituksissa vartiossa, kaivoin hankeen kuopan, laitoin havuja pohjalle, vaihdoin kuivat sukat jalkaan ja laitoin sadeviitan kuopan päälle, heräsin aamulla kun keräsivät meitä kuorma-autolla pois siletä metsän reunasta, oli kuulemma viholliset päässeet läpi ;)