Mikä on ikäraja baareissa ja alkoholijuomissa Alanyassa?

Avainsanat: alanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 27.09.2013 - 07:31

olen ollut alanyassa useita kertoja, eivät enää kysele papereita täällä suomessakaan saati alanyassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.09.2013 - 20:59

Jaa-a, jotkut sanoo että olisi 16 v. Mutta eipä noissa etelänmaissa paljoa papereita kysellä.
Jos vähänkin näyttää sopivan ikäiseltä, niin kyllä silloin tarjoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2013 - 11:23

En tiedä mikä on ikäraja..mutta kyllä siellä ei papereita kysellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 13:23

Eipä noissa papereita kysellä..
Itsekin katsoin Rodoksella kun alaikäiset saivat juotavat ravintoloissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 22:15

Koskaan ei milloinkaan eikä ikinä ole minulta papereita kysytty.Ei niin missään tilanteessa.Kun osaa käyttäytyä sivistyneesti,eikä hölmöile...Turistikohteissa ei ikä ole niin suuri kysymys.TOISAALTA en ole koskaan juuri kyseisessä paikassa käynyt :)