Tulkitsetko uniasi?

Vai annatko niiden olla vain unen häiriöitä.

Avainsanat: tulkinta uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2013 - 11:25

Jos näen hampaiden putoamista..niistä kyllä aina pelkään,kun vuoro lähteä elämästä..kun on tullut läheisten poismenoja..näistä unista..

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ymmärsinkö oikein: jos unessa putoaa oma hammas, niin se tietää läheisen poismenoa tuonpuoleiseen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2013 - 20:28

Tulkitsisin, jos osaisin. Joskus unet ovat aika metkoja. Enneuniakin olen nähnyt, mutta onneksi harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2013 - 20:47

En juurikaan näe vaivaa asian pohtimisella, koska unet ovat niin monimutkaisia ja joskus jopa älyttömiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2013 - 10:56

En sillä, vaikka paljon unia samoista tai samankaltaiisista asioista näenkin, en jaksa -laiska kun tämän asian suhteen olen- ryhtyä moiseen työhön. Sitäpaitsi niiden tulkitseminen vaatisi joko unikirjojen ostoa kotikirjastoon ja niiden ahkeraa lukemista, tai netin selailua aiheesta eikä minulla ole intoa kumpaakaan puuhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2013 - 12:16

En. Minun uniani ei vissiin pysty tulkitsemaan kukaan, ovat väliin niin utopistisia. Joskus muistan katsoneeni unissani leffaa, jonka olin jo muka nähnyt. Tiesin mitä seuraavaksi tapahtuu. Vaikka semmoista leffaa ei ole olemassakaan. No, katsoin , kun ilmaisnäytännön sain. Vähän kun de ja vu-ilmiö. Mutta onhan sanonta "tätä se mun uneni ties".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2013 - 19:08

Unia vaan ovat, siis uni elokuvia.. En sen paremmin noita tulkitse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2013 - 20:57

Saattaisin tulkita, jos uneni muistaisin, harvoin muistan uniani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2013 - 22:01

Kyllä minunkin unet ovat niin moninaisia, ettei niitä parane tulkita - ne näet kattavat lähes kaiken mahdollisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2013 - 12:30

Jossain määrin tulkitsen, jos muistan unen. Yleensä mun unet ovat enneunia, mutta joskus jotain aivan älyttömiä, joita ei oikein pysty tulkitsemaan tai en sitten halua....... ;)