Nyt minulla on oikeata, asiaa. Minulla on sellainen hipaisu pöytälamppu ja siitä paloi se lamppu, laitoin siihen lampun, jatkan al

Mutta se ei toimi muutoin kun pistokseen kautta. Onko Teidän tiedossa onko niihin lamppuja.
siis ei tarvi kun hipaista syttyy, kirkastuu ja himmenee ja sammuu?

Avainsanat: pimeys peitti työpöytäni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2013 - 19:47

Nyt on ilmeisesti uuden hipaisun osto..itsellä ei ole hipaistavaa lamppua..

Kysyjän kommentti

Kiitos, kyllä vielä yritän jotain konstia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2013 - 12:14

Ainakin Keravalla on Airamin-varasto. Kysypä sieltä. Numero löytyy varmaan netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2013 - 19:27

Minulla on huoneessani sellainen hipaisulamppu, en siihen mitään erikoislamppuja ole ostanut, tavallisia vaan käytän. Kyllä sinulla on nyt mennyt se koko lamppu rikki, koittele vähän kopistella sitä ja heilutella, uusi valaisin sinun täytyy nyt ostaa jos ei ala pelittämään, tai jos joku tuttusi on sähkömies niin katsoisi ettei johto ole löysällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.09.2013 - 21:16

Näkyykö siinä lampussa minkä kokoinen lamppu siihen menee? Jos siihen pitää laittaa ihan omanlaisensa lamppu. Mutta jos se toimii pistokkeen kautta, vaikuttaisi että siinä hipaisusysteemissä olisi nyt vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2013 - 21:42

Taisi tulla sirkkaliisalle uuden lampun osto eteen. Hipaisukytkin on varmaan sökö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2013 - 19:12

Enpä omista hipaisu lamppua, mutta menehän paikalliseen lamppuliikkeeseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 20:58

Ostitkohan oikean tyyppisen lampun? Yleensä nuo valonsäätimellä ohjatut valaisimet vaativat ns. vanhanaikaisen HEHKUlampun.
Energiansäästölamppu ei yleensä toimi tässä yhteydessä. Tosin on niitä säädettäviä/himmennettäviäkin säästölamppuja, mutt silloin tämä ominaisuus on merkitty k.o. tuotteen pakkaukseen.