Outoa vai mitä?

Äsken kirjauduin Napsuun, annoin käyttäjätunnukseni, sen jälkeen tuli muka salasanani valmiina ruutuun. Katsoin vain ettei minun salasanani kirjainmäärä vastaa mustia pallukoita. Mitä olisi tapahtunut jos olisin sen hyväksynyt? Onko teille käynyt näin?
Olkaahan tarkkana ja varovaisia - ettemme taas joudu kaappauksen kohteeksi.

Avainsanat: salasana kaappaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.09.2013 - 21:36

Jollakin sivulla joku aika sitten kävi samoin. Ajattelin että josko ne pallukat vaan tulee siihen muuten vaan. Enemmän niitä oli kuin salasanassani. Poistin ne ja laitoin oman tilalle. Outoa on, mutta kun on tarkkana, niin saattaa välttyä harmeilta.

Kysyjän kommentti

Kiitos, ollaan jatkossakin tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2013 - 03:54

Ei ole minulle ainakaan tullut tuollaista tilannetta..
Ei missään nimessä kannata hyväksyä..mikä lie piilee takana..
On halu kumminkin pitää Napsu toiminnassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2013 - 11:29

Kyllä ne pallukatin on niin huonot heikoilla silmillä lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2013 - 11:38

Mitä ihmettä kukaan tekee minun napsu-salasanallani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2013 - 22:27

Jos selain on asetettu muistamaan salasanat, se ehdottaa niitä! Mutta että käymätöntä, on outoa, koska selain toki muistaa myös sivun, jonne se salasana tulee.

Toki mullekin kävi joskus niin XP:n aikaan. seiskan aikaan sellaista ei ole sattunut. Pitää muistaa, että Napsuhan korkattiin tässä joku aika sitten, jotta kaikenlaista sitä sattuu.

On toki mahdollista, että selain "muisti" väärin sivuston, johon salasana tulee - siis salasana oli oikea, mutta sivusto väärä. Tietokone ei ole erehtymätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2013 - 20:38

Oma koneeni ehdottaa/muistaa salasanani, joten ei kait tarvitse olla huolissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2013 - 19:13

Omassa koneessani on jo salasana valmiina..