Hyvää viikonloppua kaikille napsuttelijoille! Millaiset viikonlopun kuviot odottavat??

Minulla on rinkan pakkaus käynnissä ja iltapäivällä auton nokka kohti Lappia, tavoitteena käydä ainakin Inarissa katsastamassa Pielpajärven erämaakirkko, ja muutama muu vaelluspätkäkin ehkä tulee tehtyä, reilu viikko Itä-Lapin maisemissa edessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.09.2013 - 20:24

Taidat olla jo matkalla. Nautihan täysin rinnoin reissusta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Todellinen huippureissu, säät suosivat ja poikkeuksellisen lämmintä oli, ja ruskaakin alkoi tulla näkyviin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.09.2013 - 11:47

Kovin on kotoisat viikonloppukuviot tiedossa, ellen nyt sitten markkinoille eksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 13:45

Minulla on odotukset korkealla viikonloppua ajatellen :)

Latu aikaa mieheni kanssa .

Lapset siellä sun täällä ,jos lapsista voi sanoo .
He on jo täys ikäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 15:16

Kotosalla ollaan ja keskustassa huomen seikkaillaan shoppaillen.. kaunista ilmaa näyttää taas olevan yhä.. ruskasta ei tietoakaan vielä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 16:08

Hyvää matkaa ja varovaisuutta liikenteessä..
Häähumua tässä teidossa,kun tytär vihitään huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 18:05

Sirkkaliisa vietää aivan kotoseudulla viikonlopun, hyvä kun pärjää siellä. Mutta toivottelen kaikille
reissumiehille ja -naisille antoisaa retkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 22:15

Huomenna Elimäelle Lähiruokamessuille.Hyvää ilmaa lupasivat...Jos vähän piristyisi tämä olo ja elo.Katsellaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2013 - 20:42

Lähden viikonloppumatkalle Tallinnaan katsomaan balettia.