amu
Kysytty: 12.09.2013 - 23:31

ensimmäistä kertaa mallorcalle ensi lauantaina, onko mukava paikka ;)

Avainsanat: mallorca

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2013 - 06:56

Itse olen kerran käynyt Mallorcalla, siitä on jo kyllä aikaa, mutta olin ihan tyytyväinen paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.09.2013 - 11:45

Kerran käyneenä ei paljoa kokemusta, mutta en ole toistakaan kertaa mennyt. Ei niin vetävä paikka ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 13:47

Kerran käynnyt vuos tais olla 1974 .
Onhan se varmaan muuttunut niiltä ajoilta.
Minulla mukavat muistot paikasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 15:13

Siellä ei ole tullut seikkailtua mutta uskon että uutta kokemusta ja hauskaa matkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 18:06

Toivon sinulle hyvää matkaa, että menet toisenkin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 18:58

Olin viisi vuotias ekalla kerralla...Muistan oikeasti vain poskia nipistelevät siivoojatädit ja hotellin puhuvan papukaijan...Toisella kerralla olin juuri mennyt kihloihin;huoneessa oli kyllä hyvä sänky....Sitten opiskelukavereiden kanssa likkaporukalla muutama v siitä eteenpäin ;juomat oli halpoja ja aurinko paistoi;vesi oli hurjan lämmintä....Nyt jokunen vuosi taaksepäin, kun viimeeksi paikalla lomailin,totesin taas, että kannatti tulla.Kunhan VÄLTTÄÄ turistirysiä :)
Pidän Mallorcalaisista, koska he ovat ylpeitä siitä mitä ovat.Haluavat erottua mantereen ihmisistä.Ja onhan se kielikin hieman eri murteineen...Ihanaa ruokaa!
Huippu hyvää lomaa sinulle!

Ai joo! Muista käydä tippukiviluolissa, kun niihin vielä pääsee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.09.2013 - 20:23

Mukava on, ja itse voi tehdä reissusta mukavaa ellei muuten ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2013 - 12:48

Kävin 1998 juhannusta viettämässä siellä 10 vrk:n matka. Autolla kiersin saarta ja oli siellä erilaista kuin täällä kotomaassa. Mukavuudesta en tiedä? Inkan markkinoilla hain inka olkaimia mutta löysin vain tummassta nahasta tehdyn vyölaukun. Ja kuumaa oli yli 30grad varjoisessa.