mul on TYLSÄÄÄÄÄ

mul on tylsää ja haluisin poikkiksen siihen mun viereen kököttää xD puhukaa mulle järkeeeee

Avainsanat: tylsää mitä tekis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2013 - 15:19

Ulos vaan ja lenkille kyllä tuo nurkantakaa jossain vaiheessa pilkistää.. ei kukaan kotoa hae..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2013 - 20:44

Ei kyllä kukaan kotoonta tule hakemaan sinua..rohkeasti vaan metsästämään kaveria..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.09.2013 - 23:30

nauti vapaudestasi ja lähde vaikka reissuun etelän lämpöön, mutta älä siellä sekaannu paikallisiin, tulevat kyllä mielellään kököttämään viereen, mutta eivät lähde kulumallakaan ennen kun saavat suomen kansalaisuuden ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.09.2013 - 11:43

Tee asian eteen jotain. Tuskin sieltä kotoa sitä poikkista löydät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2013 - 18:09

Tiedän, mutta olen tottunut ja rakastan yksinoloa silloin tällöin, sillä se on melkein pakko kun toisilla on perheet ja minut on jätetty yksin kiekumaan.
Mutta keksin aina jotain kivaa, ei se elämä ole ruusujen terälehdillä tanssimista, vaan täyttä työtä en tehtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.09.2013 - 20:22

Ylös, ulos ja lenkille. Turvallinen neuvo kun ei tiedä ihmisestä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2013 - 11:09

Jokaisella on joskus tylsää, joten et ole yksin ongelmasi kanssa. Siihen miten voisit tylsyytesi poistaa en pysty sanomaan muuta meuvoa kuin mars mars jonnekkin missä on ihmisiä ja toimintaa.Sieltä löydät (ehkä) sen kaipaamasi poikakaverinkin vierelle. Ei ne jätkät kotiin sinua tule hakemaan eikä tylsyys poistu yksin kotona murehtimalla, jotenka netti kiinni ja ulos sinne missä on toimitaa ja ihmisiä.