Ykkös kanavalla tulee ohjelma Hymy pyllyyn tällä hetkellä, kukapa mahtaa kahtella/ seurata tuota ohjelmaa, se on aikas hyvä :D

Pe. 14.11.08 kanava 1 Hymy pyllyyn. :D

Lisätty: 14.11.2008 - 20:39

Hii hii, hyvä hyvä että joku muukin katteli sen hauskan ohjelman. ;D

Lisätty: 14.11.2008 - 21:26

Niin miekii katon nyti Nenäpäivää kakkoselta , mutta vastaappa Timppa miun uuteen kyssään joka liittyy Nenäpäivään ;)

Avainsanat: hymy pyllyyn ohjelma kanava yksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2008 - 20:35

miä kattelin sen.. =) hih

Kysyjän kommentti

Siun vastauksesi vaan oli niin kiva ja sitten kun katseleee vielä tuota jammailevaa kisulia, niin se jotenkin sopi hyvin tuohon kysymykseen ja tähän hetkeen.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2008 - 21:17

Tänään paljon hyvää ohjelmatarjontaa.Katsomme nenäpäivää kakkoselta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 09:52

En ole katsellut, uusia ohjelmia tulee koko ajan ja kieltämättä kaikki ei todellakaan kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2008 - 10:58

Maria Sid on kyllä senverran hyvä näyttelijä/esiintyjä, että sille soisi vähän parempiakin hommia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 01:14

Ei ole formaatti minun makuuni.