Onko kokemusta Somac:ista? Söin kuukauden helicobakteeri- epäilyn takia. Hiukset lähtee tukkoina. Bakteerista ei tietoa.

Lisätty: 10.09.2013 - 10:58

Harkitsen peruukkia. Saisin sen omista lähteneistä hiuksistani...Sinkki-vinkin sain jo ystävältäni, mutta vahvistitte sen, kiitos, kokeilen. Priorinia aloin syömään eilen. Meilahden allergia-sairaalaan aika (taas) kuunlopulla, ihan varmaan kysyn!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2013 - 21:26

Olen syönyt Somac lääkettä kohta 10 vuotta tauotta.Hiukset kasvaa ja voi hyvin.Minulle ei ole ainakaan tuonut mitään sivuoireita;päinvastoin!

Hiustenlähtöön viittaisi paremminkin joku puutostila...Sinkki? Rauta?Kannattaa kuyllä ottaa selvää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Nyt Priorinin ja sinkin avulla hiuksia lähtee vähemmän. Ehkä se oli vuotuinen karvanlähtö..\r\nJa nyt on usko noihin troppeihin. Mutta kysyn vielä lääkäriltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2013 - 19:15

Mieheni joutuu käyttämään jatkuvasti Somac 40mg..mutta se on vatsan suojeluun..kun joutuu paljon syömää lääkeitä..
Hiukset on kyllä pysyneet päässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2013 - 20:32

Samoin minä olen vuosia syönyt vatsani takia somacia ja karvat kyllä vähenee, mutta ne vähenee paljosta fundeeramisesta. Jospa Vallukissakin ajattelee liikaa näitä maailman asioita, ja yhdistää Somakin siihen. Minulla on lääke tukan lähtemiseen, se on tuolla hattuhyllyllä, voin lainata sitä kyllä.
Taidan olla niin kovahiuksista sukua, että juuret ovat vahvistuneet. Minua on kyllä tukistettukin pienenä,
mutta en pidä sitä yhtään pahana, asiasta olen sitä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2013 - 08:32

Kilpirauhasen yli tai ali toiminta voi myös aiheuttaa hiusten lähtöä.Tilaa aika lääkäriin,saat varmuuden vaivaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2013 - 09:54

uudestaan lääkäriin, joku muu nyt on vaivana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 22:16

Tuo kuulostaa, kuin elimistön tasapaino olisi mennyt Somacista tai jostain muusta syystä. Tuosta linkistä voit katsoa, mitä se sinun rohtosi sisältää, sivuvaikutukset jne: www.tohtori.fi/laakeopas/hak...nimi:somac

Siinä on kaksi vaihtoehtoa. Klikkaat sitä, jota sinulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.09.2013 - 20:09

Onkohan ihan varmaa että se hiustenlähtö johtuu siitä? Kannattaa jutella tohtorin kanssa.