Kumpi on parempi vaihtoehto, kun maa ei ole entuudestaan tuttu. Vapaa-ajanlomamatkalle Phuketin saarelle vai Lantalle?

Lisätty: 09.09.2013 - 11:23

Ida tack. Tiedän, että Phuketistakin pääsee minne Thaimaata vain. Matkan tarkoitus ei kuitenkaan ole lennellä tai risteillä sinne tänne. Retki tai retket tulevat mahdollisesti kysymykseen. Phuket on vain nyt saanut myös kielteisiä kannanottoja. Lantaa taas ovat kehuneet lapsiperheet ja paljon Thaimaassa matkustelleet. Kaipa minun on silti jostainpäin Thaimaata aloitettava. Bangokiin olen aina haaveillut matkustavani, mutta toisaalta suosin mieluimmin valmismatkaa kuin itse räätälöityä matkaa. Uusia vastauksia odotellen.

Lisätty: 10.09.2013 - 17:53

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 12.09.2013 - 00:14

molemmat paikat ovat varmasti käymisen arvoisia, joten anna vaikka nopan päättää, en usko että kaduttaa jälkeenpäin ;)

Kysyjän kommentti

Vastauksesi oli iloinen. Ainahan matkasuunnitelmaan voi tulla muutos/muutoksia, joten nopan heittoakin voisin jossain välissä ajatella. Ja sinänsä, niin mukava olisi käydä ihan kummassa kohteessa vain, jollen sitten suunnistakin ensimmäisellä kaukolomamatkallani Karibialle. Kun vain ajattelenkin Karibianmeren aluetta, niin lentokalat sukeltavat vatsanpohjaani..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.09.2013 - 21:28

Lähde avoimin mielin minne sitten menetkin. Ja muista: maassa maan tavalla, niin lomasi onnistuu.
Itse suosin Phuketia, olen käynyt siellä jo niin monta kertaa, että se on kuin toinen kotimaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2013 - 20:43

Minä en ole käynyt kummassakaan, mutta eikös ne ole niin lähekkäin, että voi piipahtaa molemmissa jos nyt oikeata Lanttaa katselen. Tulee tikunveto tai arvan heitto.

Lähteet:
tämä googlen aarreaitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2013 - 09:57

Phuket on enemmän turisti kohde, itse suunnistaisin Lantalle..