On iltapesun aika, pesetkä kasvosi vedellä vai jollakin puhdistusvoiteella?

Avainsanat: vesi ja saippua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2013 - 19:33

Olen käyttänyt todella monet vuodet..Yves Rocher samassa pullossa puhdistusaine+kavovesi..todella helppo sillä pyyhkäistä kasvot ja kaula samalla..ja ryppyvoiteet päälle..
Saavutettua etuahan ei saa ottaa pois..kun rypyt on saanut ei niitä enää voi ottaa pois..mutta aina vaan yritää sitä ryppyrasvaa läpytellä..tulee ainakin hyvä olo ja mieli..

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kunhan ei oltais samalla aaltopituudella.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 08.09.2013 - 00:27

pesen kasvot ainoastaaan aamulla, jos en erityisesti sotke, kuivuu muuten liikaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2013 - 06:53

Ihonpuhdistusnesteellä ja vedellä pesen ja sitten kunnon yövoide päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2013 - 08:39

vedellä ja joskus harvoin kun meikkaan niin meikinpoistoainetta tulee käytettyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.09.2013 - 12:37

Vain ja ainoastaan vedellä. En käytä mitään litkuja ihollani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2013 - 16:00

Käytän atoopisen ihoni vuoksi kasvojeni (samoin kuin koko muunkin kehoni) pesuun vain tähän puuhaan soveltuvia kosteuttavia ihovoiteita ja levitän pesun jälkeen iholleni vielä tarvittaessa kevyen kerroksen kosteusvoidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2013 - 19:34

Tarvittaessa ihonpuhdistusliinalla.Dermosil kaupasta tilatuilla.Sopii kuivaan ja herkkään hipiään :)
Saippua saisi lärvissäni aikaan aikamoisen tulehduksen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2013 - 21:24

Vesi vanhin voitehista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2013 - 09:51

Vedellä joskus käytän Doven pesuainetta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 16:14

Vedellä ja saippualla (Clinique tai Dermalogica) iltaisin ja aamulla vedellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 22:28

Ilkeän tunnustaa: En pese iltaisin kasvoja muuten kuin parran ajon jälkeen. Eli en joka ilta.