Lempielokuvasi ja miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 06.09.2013 - 08:33

kummisetä ja tuntematon sotilas, siinäpä toimintaa moneksi tunniksi ;)

Kysyjän kommentti

Tuntematon sotilas,se on yksi minunkin lempielokuvistani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2013 - 16:44

Vanha kunnon mustavalkoinen filmi -50-luvulta, eli Naistentappajat (The Ladykillers), nimestään huolimatta komedia, loistavat näyttelijät ja oivallista tilannekomiikkaa sisätltävä filmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2013 - 12:09

En nyt tiedä "lempielokuvani", mutta useaan kertaan katsotut: Täydellinen maailma, kertomus pahan ja hyvän ystävystymisestä ja toinen Paistetut vihreät tomaatit, paha saa palkkansa, kolmas iki-ihana Forrest Gump! Kun flunssassa makaat sohvalla, niin vanhat videot näitä lohduksi pyörittää. Malcom X. En tiedä miksi nämä, mutta jokin niissä vain on. Elämä, itsekoettu, sympatia? Ja joka itsenäisyyspäivä vanha kunnon Tuntematon sotilas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2013 - 12:10

Tuulen Viemää edelleen, mutta onhan paljon muitakin hyviä..
Tämä on tullut katsottua elokuvissa moneen kertaan..
kotona DVD:ltä moneen kertaan ja lukenut moneen kertaan..
Yhtäkään muuta elokuvaa en ole näin moniin kertoihin kerrannut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2013 - 17:01

Sirkka mummo on romantiikan ystävä ja vedet silmissä katsonut Sumujen sillan. vuonna 1959 rakkaani
kanssa Sissi elokuvan ja Kamelianaisen.
Kyllä Tuulen viemääkin rimpsuun sopii.Mutta sain rauhan sielulleni vasta sitten kun atsoin sen toisenkin osan siitä. Kyllähän niit elokuvia sodan jälkeen näytettiin maaseudulla, jonkun ystävällisen ihmisen valkoinen lakana oli levitetty Nuoriseuran talon lavalle. Siinä sitten sai ajatella muutakin lakanan kanssa jos ei elokuva viihdyttänyt.
Nyt on mummo hurahtanut noihin CCI ja pyssyjuttuihin joten tahtoo mennä aamupuolelle ne pätkät, liekö romantiikka jo niin kulunutta kohdaltani, että täytyy tussarielokuvia katsoa.
Empä voi olla mainitsematta Niskavuori sarjaa, joka on aina uusi ja katsoisin sen vaikka loputtomiin, siinä on jotain jämtiä ja samalla herkistävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2013 - 22:08

ET - se vain on niin ihanan hellyyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2013 - 16:40

Pientä säätöä. Sain nauraa vedet silmissä tälle komedialle. Pääosissa Meryl Streep, Alec Baldwin ja Steve Martin.