Voiko suruun vajota niin syvälle, että kaikki muu menettää merkityksensä?

Lisätty: 31.08.2013 - 15:00

Pari vuotias koirani kuoli rutiinileikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin.Monta surkeaa sattumaa syynä...Laumamme on surun murtama.

Avainsanat: suuri suru iso ikävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2013 - 11:39

Jaksamista kyllähän tuo jalat pois alta vie..

Kysyjän kommentti

On totta,että yksi murhe tuo mukanaan monta muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 31.08.2013 - 01:38

varmasti voi ja moni niin tekeekin, onneksi suurin osa heistä saa otetta elämästä vähän myöhemmin ja onnistuu jatkamaan elämäänsä iloineen ja suruineen niin kuin pitääkin ;) toivottavasti mitään ei ole sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2013 - 07:26

Kyllä varmasti voi, aika kuitenkin tässäkin asiassa usein armahtaa ja surun syövereistä noustaan taas jatkamaan elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2013 - 10:22

Kyllä voi, mutta apua on saatavissa jos ei itse selviä surun syöveristä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2013 - 03:15

Siis hau meni poys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2013 - 13:02

Kyllähän me olemme kaikki erilaisilla ominaisuuksilla varustettuja ihmisiä, mutta vajota suruun, ei toki ystävä,
muista, että suru on rakkautta, ja sillä on kaikki voima ylittää jokainen este. Joten pyyhi se surun kyynel ja iloitse, että sinulla oli ystävä, jota saat kaivata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2013 - 21:00

Lemmikki on lemmikki, mutta en sinuna koiran takia suruun murtuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2013 - 23:02

Varmasti voi, mutta silloin on syytä pyytää apua, sillä elämän pitää jatkua kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2013 - 12:02

Jaksamista! Vaikka nyt tuntuu pahalta, raskaalta ja toivottomalta, suru kyllä ajan kuluessa antaa myöten. Usko vaan!