Onko itäisen naapurikansan käytös Phuketissa niin huonoa, että ko. käyttäytyminen pilaa oman loman?

Lisätty: 29.08.2013 - 20:38

Tarkoitus olisi saada nautinnollinen loma eikä olla lomalla rapakunnossa.

Lisätty: 29.08.2013 - 23:01

Erityiskiitos kissanaiselle. Näinhän tämä asia varmasti on. Hyviä reissuja sinulle, kuten myös teille kaikille muille!

Lisätty: 30.08.2013 - 12:14

Eli Phuketin matkani esteenä eivät ole itäiset naapurimme. Jumppikselle myös kiitti vastauksesta.

Lisätty: 31.08.2013 - 09:53

Eli, mikäli Phuketiin aion, niin syytä olisi löytää majoitus, jossa ei ole venäläisiä.

Avainsanat: naapurikansa huono käytös loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2013 - 09:20

Naapurimaan matkailijoissa on joka lähtöön, kuten muiden maiden matkaajissakin, myöskin meissä suomalaisissa. Olen törmännyt törkeästi käyttäytyviin itänaapureihin matkallani ja samoin moneen erittäin miellyttävään ja hauskaan itänaapuriin.

Kysyjän kommentti

Mieltä ylentävä vastaus, koska olen aikeissa lähteä lomamatkalle Phuketiin ja todennäköistä on, että jossain vaiheessa lomaani, niin itänaapurit ovat lähettyvillä. Aínoa suuri harmi, jonka ko. kansa voi minulle aiheuttaa, niin on se, jos he käyttäytyvät törpösti aamupalalla. Silti nyt on näin. :) Tervetuloa kaikki Napsulaiset Phuketiin ensi talvena!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2013 - 19:19

No ei armaan ole, jos itsekin on kondiksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2013 - 21:38

Naapurin veljien ja siskojen käytös on jo tosi törkeää, mutta kun yrittää vältellä heitä mahdollisimman paljon, niin kyllä oma loma onnistuu. Röyhkeitä ja äänekkäitähän nuo on, meinasi omakin pinna palaa helmikuulla, mutta en antanut sen häiritä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2013 - 22:57

Suhtautumisesta se on kiinni, miten loma menee. Kun ei välitä toisten ei toivotusta käytöksestä, niin saat ihan mukavan loman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2013 - 10:00

En havainnut naapurimaan edustajia siellä käydessäni. Kyllä sekoittuvat massaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.08.2013 - 02:18

venäläisistä on kokemusta ainoastaan turkin reissuilta ja on muutama asia mikä on hyvä huomioida, niin ei oma loma ihan kokonaan lässähdä. ensiksi: he eivät tiedä mitä se oma vuoro ja jonottaminen tarkoittaa, joten tulevat sinut eteesi missä tahansa muualla paitsi mestauslavalla ;) toinen asia on että kossu maistuu vielä paremmin kuin meille suomalaisille, ärsytti erityisesti se että iso akkakaarti lapsineen "asui" lastenaltaan edessä vedellen sätkää ja tietysti melko päissään koko päivän pitäen samanlaista mekkalaa kun eräs vähemmistömme täällä suomessa asioidessaan missä tahansa myymälässä ;), kolmanneksi hotellin käytävillä yöllä raikuviin huutoihin ja möykkään kannattaa varautua ainakin korvatulpilla ;) meille sattui kerran venäläisten suosima hotelli jossa heitä oli ainakin puolet asiakkaista, vähempi määrä tietysti vaikuttaa positiivisesti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2013 - 11:49

Täytyy sanoa että on, Phuketissa oltiin Prinsess hotellissa, taidettiin olla ainoat Suomalaiset silloin siellä..
Aamupala pöydässä eivät tienneet jonosta yhtään mitään, siinä nuo vaan tuuppivat ohi, jos kiire on niin olkoon..
Kerran katsottiin kun eräs auto ja kuski odottivat jotain retkelle lähtijää, itse syötiin aamupalaa..
Kyseinen henkilö herätettiin huoneestaan, kuski jo odottanut yli puoli tuntia.. Mut mikäs siinä, kyseinen naikkonen ei suostunut lähtemään ilman aamupalaa,jos itse olisin ollut kuski niin jäähän nukkumaan ja syömään, olisin viheltänyt pillin seis, jääköt ilman retkeään..