Kuinka myöhään Marbellan vanhassa kaupungissa on kaupat ja ravintolat auki sunnuntai-iltaisin?

Avainsanat: marbella aukiolo sunnuntai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2013 - 18:12

Eikö jokaisessa kohteessa ole se pieni Kiinalainen kauppa, joka on käytännöllisesti katsoen auki koko yön?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.08.2013 - 22:41

En nyt ihan varmasti uskalla sanoa, mutta muistaakseni ne kaupat olivat auki todella myöhään. Ravintolatkin jaksoivat ottaa asiakkaita vastaan pitkälti puolen yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2013 - 06:47

mm. täältä linkistä löytyy tietoa: www.world-guides.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2013 - 22:53

Vilkkaissa lomakohteissa ovat myöhään auki, oli sitten ilta tai pyhä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2013 - 23:52

Lainaus sivulta:
www.world-guides.com/europe/...pping.html
"Opening Hours
Shops in Marbella generally open between 09:00 to 10:00, closing at 20:00 or even later, Monday to Friday, although hours are reduced on Saturdays. Many of Marbella's stores choose to take a long lunch break for as much as three or four hours, during the afternoon siesta period, although some larger shops remain open throughout the day. The majority of shops and shopping centres in Marbella remain closed on Sundays, although some do open for limited hours, particularly in central Marbella."
tai sivulla: www.shopping-marbella.com/
www.mydestination.com/marbel...ping/21023