Nyt tulin vasta illanvietosta kotia,mitä mieltä olette..että näin myöhään saavuin kotia?

Sain vapaan illan mieheni hoidosta...

Avainsanat: illanvietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2013 - 23:11

Joku voisi sanoa, aikaisin aamulla tulin kotia. Mutta itse asiaan, olet ilmeisesti joutunut miehesi omaishoitajaksi. Jos joku tehtävä on sitovampaa ja usein vielä tosi raskasta, niin se on. Olet siinä kiinni usein 24 tuntia vuorokaudessa ja potilas vielä monesti hermostuu omaan sairauteensa ja kipuihinsa ja tulee kärttyisesti ja äksyileekin, joka on varmaan luonnollista. Kyllä siitä on aina silloin tällöin päästävä tuulettumaan, säilyttääkkseen omankin päänsä ja kuntonsa jotenkin kunnossa. Jaksamista liisukka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2013 - 06:53

Mukavaa, että olet päässyt "tuulettumaan", jokainen tarvitsee irtiottoa normaalikuvioista välillä, jotta jaksaa taas eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2013 - 09:33

Sehän on hienoa välillä katsella miltä maailma näyttää öiseen aikaan. Itse haluaisin nähdä ne aamun tunnit, mutta nyt on kyllä mennyt jo pitkään ohi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2013 - 09:47

Mitäpä mieltä tuosta osaa olla. Jokainen tekee päätöksensä itse milloin kotiutuu. Ja yleensähän ne illanvietot venyvät pikkutunneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2013 - 11:02

Ilmeisesti oli mukavaa............sehän on hauskaa että viihtyi. Välillä on päästävä tuulettumaan, tottakai!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2013 - 12:59

Kiva, että olet viihtynyt, sitä on silloin mentävä ja oltava kun on suotuisat olosuhteet. Jatka samaan tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2013 - 15:59

Jokainen saapukoon kotiinsa illanvietoistaan ihan niin myöhään kuin itse haluaan kunhan ei palatessaan herätä nukkujia ja aiheuta kaaosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2013 - 18:46

Aikaseeha sie tulit,ledenjakajan kassa sama aikataulu.Mukavassa porukassa aika rientää ja,kun on vapaata,ni mitä sitä kelloa tuijottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2013 - 22:35

Voi Liisukka - ei minun tehtäväni ole arvostella toisten elämää, jokainen käyttää tai jättää käyttämättä sen miten itse haluaa. Hyvä että pääsit välillä ottamaan omaa aikaa itsellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.08.2013 - 08:04

hyvä kun pääsit viettämään iltaa, kellonajalla ei ole mitään merkitystä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2013 - 21:17

Hyvää tekee, kun yötä myöten kukkuu. Sitä makeammin nukuttaa aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2013 - 12:03

Kiva päästä välillä ulos illanviettoon, toivottavasti oli hauskaa..