Mikä on mielestäsi paras TV ohjelma tällä hetkellä?

Vai onko sellaista?

Avainsanat: paras tv ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2013 - 09:30

Rikoskomissaario Martin Beck

Kysyjän kommentti

Jess!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2013 - 19:44

Tartu Mikkiin on monipuolista ja vaihtelevaa musiikkia sisältävänä lähetyksenä lähes ainut ohjelma jota voi nykyisin katsoa hyvällä omatunnolla tuntematta moraalista krapulaa ja myötähäpeää tv-kanavien ohjelmatarjonnasta vastaavien puolesta siitä, että Suomen televisio-ohjelmisto koostuu miltei pelkästää uusinnoista, uusinnoista ja taas kerran uusinnoista, sekä suomalaisia, että ulkolaisia julkkiksia vilisevistä "tositv" sarjoista ja toinen toisiaan apinoivista musiikki- kokaus-tanssi ja laihdutusaiheisia kilpailuista. Siksi Tartu Mikkiin on "paras" tv ohjelma tällä hetkellä vaikkei sekään kykene lumoamaan katsojiaaan ekstaasiin saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2013 - 20:08

Ykkösellä menevä Silta on ollut positiivinen yllätys, muutoin tulee telkkaria katseltua aika vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2013 - 22:43

Kaikki tosiTV-sarjat on minulle tehty. Varsinkin Selviytyjät ja Suurin pudottaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2013 - 15:47

Tosi TV-sarjat kanavalta kanavalle. Huussi ja huvila ja kaikki ne joissa on jotain toimintaa, ei vain nuorten heiluntaa. aamusydämellä, myöskään en paljon pidä hörönauru ohjelmista. Se on vähän sekalaista sotkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2013 - 18:30

Halpahintaista humpuukia ja tosi-teeveetä tulee liki jokaiselta kanavalta tötterön täydeltä, kamalaa. Yle sentään lähettää dokumentteja ja luonto-ohjelmia joita on kiva katsoa ja tietenkin uutiset.

Lisätty: 28.08.2013 - 11:16

Kunhan Olipa kerran -sarja jatkuu, niin sitä seuraan mielenkiinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.08.2013 - 20:20

no ei ainakaan uutiset, irtisanotaan koko suomi vähitellen, joka paikassa tapetaan ja tuhotaan.
hyvät ja huonot uutiset olisi hyvä huumoripläjäys, mutta tunnin aikana on puolet mainoksia, se ärsyttää erityisesti, dexter tarjoaa jännitystä ja pikkukakkonen pitää silmällä neitiä sen verran että voi vähän oikasta, se on varmaan paras ohjelma ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2013 - 22:39

Eastenders. On niin tavallisten ihmisten elämästä ja upeat näyttelijät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2013 - 21:20

FOX:lta tulevat "Lentoturmatutkinta" ja vastaava "Hetki ennen tuhoa" ovat minun suosikkini.