Mitä kirjaa nyt olet lukemassa?

Mie luen Kaari Utrion uusinta nimeltään Seuraneiti.Tykkään tästä kirjasta.

Avainsanat: kirjat romantiikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2013 - 17:03

Koiran Kotilääkäri Sari Haikan kirjottamana on työn alla nyt.Tuon Tannelin lukeman Majakanvartijan luin taannoin ja olipa hyvä! Ja se koko muukin sarja on upeaa luettavaa.Suosittelen!

Kysyjän kommentti

Minäkin haluan lukea tämän majakanvartian ,samoin enkelintekijän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2013 - 12:05

En yhtään tällä hetkellä, koska juuri nyt vastaan sinulle. Mutta parasta yö-lukemista on Windows-7 ohjekirja. Aivan varmaan tulee uni! Mutta muuten parasta lukemista on Aku Ankka ja taskukirjaversio matkalle! Viime junamatkalla luin Sofien tarinan. Junapysäkit vaan tulivat liian nopeesti, täytyi jatkaa takastulo-matkalla. Tykkäsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2013 - 12:40

Dan Brown:n Inferno on nyt menossa. Tosin näin kesäaikaan on lukeminen vähäistä kun on parempaakin tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2013 - 14:05

Tällä hetkellä on menossa Camilla Läckbergin Majakanvartija, tykkään lomalla lukea näitä dekkareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2013 - 18:17

Matti Rämö: Polkupyörllä jäämerelle. Kirja kertoo intohimoisen matkapyöräilijä Rämön ( teksti tv:n toimittaja) 4530 km:n polkaisusta reitillä Helsinki- Murmansk- Berlavåg- Jällivaara- Helsinki ja kaikesta siitä mitä mitä mies koki ja näki tällä matkallaan neljässä eri maassa. Varsinkin sille jolle edes osa Rämön kuvaamista paikoista on tuttuja kirja on mielenkiintoista luettavaa, sillä on suorastaan jänittävää "nähdä" miten hän nuo paikat kuvaa ja vastaavatko nämä kuvaukset edes osin omia mielikuvia/ tietoja kyseisistä paikoista. KIrjaa lukemalla voi myös itse vaeltaa Rämön kyydissä nuo 4530 km. ilman hikipisarankaan valuttamista, tai ainoankaan polkaisun pokaisemista. Siksi kirjaa pystyykin suosittelemaan kelle tahansa, laikimmallekkin sohvaperunalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2013 - 21:44

Nyt on pysyt kirjankannet kiinne..kun yksinkertaisesti ei ole ollut aikaa lukemiseen.
Se on kun yksin joutuu tekemään kaikki sisä-ja ulkotyöt..ja nyt oli vielä tämä pieni vesseli muutaman päivän hoidossa..kyllä huomaa ei enään ole ihan nuori..että ikä alkaa painamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.08.2013 - 01:10

kuuntelen nykyään äänikirjoja, menossa on tervon layla, aika hurjaa on meno ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2013 - 22:12

Se on kumma juttu, mutta toiset eivät voi oikein keskittyä mihinkään kirjaan - en minäkään.

Mutta jos sellaista etsitään, jota olen lukemassa, se olisi Mato Valtosen "rakkaani alkoholi", mutta en päässyt 3 sivua pidemmälle - ja siihen se jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2013 - 18:34

Joku lähetyssaarnaajan matkakirja on menossa, laiska olen en viitsi nousta ja katsoa nimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2013 - 19:11

Saara Kesävuori; Äidin rakkaus, aloitin juuri. Olen intohimoinen lukija, tosin joskus hiukan tuurilukija, mutta nyt taas on monta kuukautta lukeminen maittanut. Kesällä on ihanaa pötkötellä ulkona ja lukea, eihän sitä kokoaikaa kuitenkaan liikkeellä ole, tai en minä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2013 - 22:28

Tiina Lindholm; Totuus kummituksista ja hengistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 13:26

Enpä ole lukemassa mutta selaan taas noita leivontakirjoja...