mitä pisteistä hyötyy ? vai hyötyykö mitään ?

Lisätty: 21.08.2013 - 12:13

johan tulee noita ns "hyökkääviä" vastauksia, tuollaisia en odottanut enkä halua niitä enää yhtään lisää :) olen tietoinen että tämä ei ole mikään naamakirja ja että pisteistä ei hyödy mitään. ei tarvitse siis enää vastata tähän., KIITOS !!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2013 - 22:42

Minusta vastaukset on ihan asiallisia....tämähän on että saa kysellä ja vastailla..ihan ajan kuluksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2013 - 22:49

En minä täällä pisteiden toivossa napsuttele vaan kysymysten, vastausten, hauskuuden, yhteenkuuluvuuden, täältä tulleiden tuttujen takia. Että mitäs kuuluu. Toisista huolta pitämisen takia. Mutta jos on joku ihan tosi ongelma, niin sitä saa täällä kysyä ihan anonyymisti. Siitä minä pidän. Ja usein täältä avun saa. Ainakin hyviä vinkkejä. Tämä ei ole mikään Facebook.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2013 - 23:24

En mie noita pisteitä kalastele,muuten vain Napsussa naputtelen.Kyselen ja vastailen teidän kysynyksiin parhaani mukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2013 - 11:59

Minun tietääkseni napsuttelusta saatavista pisteistä ei hyödy mitenkään, ellei sitten sitä hyvää mieltä mitä ahkerasta mukanaolosta tässä "yhteisössä" saa laske hyödykseen niinkuin minä teen. Jotenka jos oletit saavasi sitä täältä Napsusta sitä paremman palkinon mitä enemmän napsuttelet esim. etukuponkeina nettikauppoihin tms. joudut pettymään. Muuten et, sillä tämä "yhteisö" on tarkoitettu kaikille jotka kaipaavat tavalisten ihmisten tavallisia enemmän, tai vähemmän asiantuntevia vastauksia kysymyksiin taivaan ja maan välitä, aiheesta kuin aiheesta ja jotka haluavat itsekkin jakaa tietojaan muille enimmäkseen huumorin kera, mutta välillä myös vähän vakavamminkin tarinoiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.08.2013 - 11:51

Pisteistä ei ole mitään hyötyä. Mutta voihan niistä nähdä oman ja toistenkin aktiivisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.08.2013 - 01:00

kissanaisen kanssa samoilla linjoilla, hitaasti tulee pisteitä, eikä niistä tietysti mitään hyödy, mutta taisi äsken mennä 10 000 pisteen raja rikki, eli on kertynyt noin 5000 pistettä vuosessa, katkoksesta huolimatta, olen sijalla 55 ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2013 - 22:16

Sitten kun on kertynyt tarpeeksi pisteitä, voi päästä siihen 10 parhaan joukkoon ja kehuskella kavereille, että "toi tossa oon mä"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2013 - 05:31

ei mitään hyötyä, mutta näkee kuinka aktiivinen napsuttelija on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2013 - 18:50

en ole odotellut mitään , mutta omaksi ilokseni täällä olen ja joskus kait toisten harmiksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2013 - 22:23

Vain tittelin - ei mitään muuta.